Rolex, Junghans en meer van veiling, echt en waarde?

Zojuist een impulsaankoop op een veiling gedaan. Voor zo’n €100 deze lot horloges gekocht, maar kenners hier een idee of dit een lot is met rommel of toch niet? Het ging mij vooral om die Rolex, Prisma en Junghans, maar nu achteraf denk ik… tja, kan toch bijna niet. :joy:

1 like

Kan ook ok (bijna) niet Of je bent de 2020 Mazzelkoning. Betere close up vd Rolex ( heb je die al geopend?) zal al veel kunnen verklaren.

1 like

Vaak is het dan te mooi om waar te zijn, maar wie weet!

1 like

Staat er tekst achter op de rolex?

Rolex is nep. De leukste en waardevolste horloges zijn waarschijnlijk de Orient en de Seiko.

2 likes

Jammer, dacht ik al. Kon ook niet anders. Maar tnx! Wat zouden de andere ongeveer waard zijn? Ik heb helaas alleen deze foto aangezien het een online veiling betrof.

Ze hadden ook deze:
20200423_175638

Maar ik neem aan dat die ook nep is. Lot verkocht voor 150.

Ligt er aan of alles werkt, wat de staat is. En komen er nog een boel extra kosten bij de 100 en shipping? Als het meeste werkt en de staat goed is heb je geen werkende koop gedaan denk ik

Ik snap wel dat het andere lot voor meer verkocht is want ik zie een Certina en Tissot daar bij?

1 like

De Power Racing en Auriol zijn wel degelijk echt.

2 likes

Haha, ja precies. Kopen? :stuck_out_tongue:

1 like

Klopt, waren zo’n 30 horloges. Dom om te laten schieten.

Zou bijna een bod uitbrengen, maar heb helaas nog een horloge in bestelling staan. :crazy_face:

1 like

Och, al met al redelijk wat leuke horloges. Die Certina is geinig, verder zie ik leuke tankjes ertussen. Al met al genoeg om quitte te spelen of zelf wat winst eruit te kunnen halen

1 like

De kans dat iemand wel de vaardigheden heeft om iets op internet te veilen, maar niet weet wat een authentieke Rolex (waard) is, lijkt me buitengewoon klein.

2 likes

en op welke veiling was dit ?

2 likes

Al verkoop je het voor een 10tje per stuk heb je al 300 eu. Dus miskopen kan je nooit.
Ik denk alleen dat je het kaf van koren moet scheiden en de fake en kapotte moet weggooien.

Ik zou zeggen wacht tot alles binnen is en wat werkt en niet.
Nieuwe topic starten en dan weet je meer.

1 like

De gouden rolex is zo te zien van de kermis.
Zo een hoog plastic gehalte is bijna zeldzaam.

1 like

Haha, ja mijn idee. Ik kijk wel, ff… En de kermis zal vast wel een keer bellen dat ze Yellow Gold Rolex terug willen. :stuck_out_tongue:

Maar dit is een totaal ander kavel en is deze echt per detentie fake? Hier een iets betere foto. Is die niet uit de jaren 80?

Ben wel benieuwd, ik heb er helaas te weinig verstand van om er een oordeel over te kunnen vellen. Wellicht andere hf leden wel

1 like

Kans dat ie nep is is 99,9%. Toch nog een kleine kans…

1 like

Welke site was dit?