Genoeg en past er prima bij hoor:
&
Is dat überhaupt nog mogelijk
Ik zou voor de zwarte sub gaan.
Kwestie van mazzel hebben, heb minder dan 3 maanden hoeven wachten
Neem aan dat je naar de prijs refereert, inderdaad erg hoog, maar over 3 maanden zou de prijs zomaar nog veel hoger kunnen zijn. Als je kijkt naar de prijzen van een krap een jaar geleden, bijvoorbeeld voor een nieuwe GMT BLNR, dan zie je nu een 30% hogere prijs voor hetzelfde horloge
Ik neem aan dat u refereert aan de gekte van de grijze handel. Bij de AD zijn de BLNR’s ‘gewoon’ te koop tegen dezelfde listprijs heeft deze geen prijsstijging van 30% ondergaan.
Ik was nog de gelukkige om zelfs een Sub met een heerlijke korting te kunnen kopen, dat gaat ‘helaas’ niet meer. Een Sub aan listprijs kopen , en zeker de zwarte, is gewoon mogelijk hoor. Een klein beetje geduld nodig , dat wel. Zie het als slapend rijk worden. Boven list betalen voor een Rolex, of eender welk horloge is mi waanzin
Ben het met je eens wat dat laatste betreft, maar de vraag&aanbod onbalans bepaald de absurd hoge marktprijs, helaas.
Was afgelopen week bij S&C in Haarlem, voor een nieuwe GMT Pepsi kom je niet eens meer op de wachtlijst, vanwege de enorme vraag en zelfs voor een Explorer 1 is er een wachtlijst. Heb niet gevraagd naar een Submariner, neem aan hetzelfde verhaal.
Ah. Das wel flink ja.
Maar dan is mijn persoonlijke keuze een 36mm
️
De 41 is niet kwa maat te klein, maar is een lomp horloge door de onjuiste verhoudingen…
Ja. Dat is geluk hebben, maar ook niet echt korte termijn.
Die kun je daarom ook beter grijs kopen, en daarna lachen om de te hoge listprijs.
Of gewoon even wachten tot na Basel, dan komen ze allemaal weer uit de kluis…
Van de week nog bij schaap in maastricht in de etalage…
Sla je slag!
Precies dit ️
Ik heb een 22cm pols, de 41 een paar keer om gehad maar toch altijd voor de 36 gegaan.
Dat is gewoon de juiste maat voor een DJ.
Ik zal het wel niet begrijpen. Hopelijk ga ik het leren van al deze kenners…die stemmen voor een horloge met de naam “Hulk”
Wellicht een NOS kermit, of LN van de vorige generatie Zit je ook niet met die verschrikkelijke lugs. Nieuwe sluiting van de huidige lijn erop. Helemaal netjes.
Dat ligt wel een beetje hoger qua aanschaf…budget.
En die krijg je ook niet meer via de AD. Wat de voorkeur heeft van @SAT
Ieder zijn eigen smaak. Maar ik ging niet lopen met het horloge van mijn vrouw.
No offens…
Dat heb ik echt nog nooit gezien🙈
Heb je daar een plaatje van?
️
Jaja en dat allemaal door het gerucht van rolexpassionreport dat die niet meer leverbaar is na basel ‘19…
Hoe beïnvloedbaar de prijzen zijn.
Je snapt blijkbaar nog niet echt de heritage en finesse van Rolex of eender welk merk beste vriend.
Neem het je niet kwalijk als nieuw lid.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, ik snap het ook (nog) niet.
Maar ik weet wel wat ik mooi vind.
Ik vind de klokjes prachtig (op dat groene kermis ding na)Maar te klein voor mijn gevoel