Rolex keuze stress! Dank voor het meedenken allemaal. Knoop is doorgehakt!

Oei, dat is een moeilijke keus. Allemaal super mooi toch?

de subs zijn wat sportiever, de LV wat minder gezien en opvallender… DJ iets meer ‘dress’… Kies gewoon welke jij het mooist vind en don’t worry :smiley:

1 like

Right. Maar je smaak zal nog wel ontwikkelen de komende jaren. :v:
:beers:

1 like

Dat is het belangrijkste bij deze hobby :+1:

1 like

Ik hoop het… en mijn portemonnaies ook😬

1 like

Bij deze.

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=534952&highlight=glidelock+on+submariner

1 like

Tuurlijk. Ook je portefeuille. Die groeit vanzelf mee met je smaak. Doelen stellen en hard werken Jaja sommige bedoelen niet hard maar efficiënt of zoiets @Fate_Amenable_To_Change😎 .

Oh en arm geboren worden kun je niks aan doen. Arm trouwen wel. :stuck_out_tongue_winking_eye::see_no_evil:

:v:

1 like

Koekje erbij!

9 likes

Eh. Dat is toch geen 5 digit. Of ben ik nou gek. :see_no_evil:

Edit laat maar ik ben gek. !

Ik hou van kleur, maar de Hulk is me teveel groen.
Ik ben gek van DJ, maar niet van de 6-cijferige wegens de cijfers bij de indexen.
Vandaar dat ik stem voor de zwarte Sub.

Hier sluit ik mij bij aan! :ok_hand:
Succes met de keuze en hopelijk hoef je niet te lang te wachten.

Ps zonder datum is natuurlijk behelpen:

4 likes

Dat hangt helemaal af van je huidige collectie. Mocht je 10+ “dikke klokken” hebben en je mist wat kleur, ga voor een Hulk.

En anders de zwarte Sub.

3 likes

Deze dan. Vind je ook makkelijker op voorraad.

4 likes

Dan zou ik voor de witgouden Pepsi GMT gaan met blauwe plaat. :v:

1 like

Zo’n nieuwe sluiting is nog niet zo makkelijk aan te komen overigens… Ik probeer dit namelijk ook, maar dan met mijn Sea-Dweller uit 2007. Tot dusver zit ik nog gewoon met die fliplock…

2 likes

De Hulk is echt een prachtig horloge + voor wie"bang" is van dat groen: 70% van de tijd lijkt die wijzerplaat gewoon zwart. Dat groen is echt niet zo prominent aanwezig als op een Ice Watch :slight_smile:
Maar in de zon ken ik geen enkel ander horloge ( op de Breitling Headwind na) met zulk een betoverende sunburst dial.

Edit: ik denk dat bovenstaand plaatje van Watchwalker een vrij realistisch beeld geeft.

2 likes

Maar ja, levertijd van bank en bed is ook gerust 12 wkn.

Mijn punt is meer dat iedereen elkaar napraat dat het onmogelijk is om een sub via een AD te kopen, terwijl dat relatief is

1 like

Zwarte sub voor 100 % :ok_hand:t4: voor mij een van de weinige mooie Rolex.

2 likes

Ah, ok.
Zo ver had ik mij er nog niet in verdiept.
Ik wist dat het zou kunnen.
Ik hoop wel binnenkort een sub te kunnen bemachtigen of een gmt ln ook mooi.
Zal zeker voor 5digit of eerder gaan.

Ja ho wacht even. Die bestel je en wordt gemaakt voor je. Net zoals bij keukens. Of een nieuwe auto.

Maar bij de Rolex is niks te bestellen en afwachten of die komt… in 12 weken.

2 likes

Precies dit.

Maar als je je zinnen al op de eerste modellen hebt gezet, de Hulk. Die wijzerplaat is echt lekker.

Ware het niet dat ik de kans op 15% ga zetten dat jij hem bij een AD mee gaat nemen

8 likes