Goed advies van je, om voor de hulk te gaan tegen listprijs, je vergeet er alleen bij te vertellen dat dit onmogelijk is, tenzij je achternaam Leeser is
Exact dit dus en dan ook voor de dj gestemd uit dit menu
Optimist.
Ik zeg 0%.
Ik zat na te denken of ik mijn comment niet nog aan wilde passen.
0% is te negatief, maar 5-10% lijkt me reƫeler. Er is altijd een kans aanwezig.
Als jij lief lacht naar de verkoopster wordt die kans met een factor 2 vergroot Han
Ik snap dat de vergelijking mbt aanschaf niet helemaal opgaat, maar het ging me meer over of 12 weken een ākorte termijnā is.
Wat zijn 3 maandjes nou op een mensenleven
Groen is leuk maar kan echt tegenstaan na een paar dagen dragen. Daarom alleen een Hulk indien je meerdere horloges bezit. Als het je enige Rolex is zou ik voor de 116610LN kiezen. Misschien een wat conservatieve keuze maar verveelt nooit.
Optimist.
Ik zou voor deze gaan.
Ik heb het zelfs 2x geprobeerd met een 41 (ezel en steenā¦). āt Is een vreemd gedrocht (tikkie overdreven) imo.
Vwb TS zijn vraag. Ik zou gaan voor een, bijvoorkeur NOS, xxxxx sub of dweller. Zoveel mooier dan de huidige blokken ijzer.
Lag afgelopen woensdag gewoon in de etalage bij Schaap & Citroen in Den Haag hoor. Hoezo wachtlijst�
Ik had hem meegenomen. En op HF geknald voor 10.5.
Ik niet. Was het nou een Explorer Ii Polar geweestā¦
Zijn voorganger āKermitā was nog mooier imo. Plaatje iemand?
Eens, smalle lugs
Ik zou gaan voor de Hulk, die is het meest bijzonder. Maar als je geen goede verstandhouding hebt met een AD kom je daar nergens meer voor op de lijst vrees ik.
ā¦