Sammie
14 maart 2019 om 11:06
143
Ze houden je aan het lijntje in de hoop (en verwachting) dat je na Basel en een mogelijke prijsverhoging terug komt…
SAT:
Rolex Submariner 116610LV
Antwoord van Gassan Diamonds en Sachaap en Citroen! Wow! de 116610LV kan ik dus vergeten . Bij Schaap en Citroen ook geen mogelijkheid meer om voor de LN in de wachtlijst opgenomen te worden. Holy shit!!
Gassan Diamonds
Geachte heer,
Allereerst hartelijk dank voor uw interesse in GASSAN Diamonds. Wij sturen u deze mail naar aanleiding van uw vraag.
Merk: Rolex
Model: Submariner Date / 116610LV
Helaas hebben wij dit model momenteel niet op voorraad. Wij zijn afhankelijk van de levering van Rolex en de vraag is momenteel hoger dan het aanbod. Daardoor kunnen wij deze niet op korte termijn leveren. Helaas is onze wachtlijst voor dit model ook al gesloten. Mocht u interesse hebben in een ander model, vernemen wij het graag. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u vragen heeft, beantwoorden wij deze graag.
Met vriendelijke groet,
GASSAN Diamonds
Nieuwe Uilenburgerstraat 173-175
1011 LN Amsterdam
Schaap en Citroen
Beste heer,
Het gevraagde Rolex model is niet beschikbaar helaas. Wij hanteren hiervoor een wachtlijst en deze is al enige tijd gesloten.
Met vriendelijke groet/ Kind regards,
Schaap en Citroen Den Haag
Plaats 2
2513 AE Den Haag
Was dit een mailwisseling van afgelopen maart?
Waarom zeiden ze dan niet gewoon dat de LV allang niet meer in productie is ipv zo’n standaard antwoord.
NOS LV’s zijn nota bene de Holy Grails van de vorige generatie Sub’s, doen 30, 40, 50K zag ik.
Brick
18 april 2019 om 17:32
149
Oh. Niet meer in productie?
De LV staat wel nog op de site. tijdens Basel zijn de discontinued verdwenen. Deze niet.
My bad, ik dacht dat het om de 16610LV (Kermit) ging.
1 like
junior
19 april 2019 om 15:02
151
Wat mij betreft is de DJ de mooiste keuze van 't rijtje Had ook het minste aantal stemmen, dan is het al helemaal oké! Meelopen kan altijd nog. Veel plezier bij de voorpret.