Rolex Ladies Precision vintage Gold/Green - Zeldzaam?

Als ik van dichtbij bekijk lijkt het W11105 Of ondersteboven SQ111M

Blijkbaar toch wel. :sweat: :sweat_smile:

3 likes

Vaak vergeten mensen dit soort dingen ook, het is natuurlijk ook al bijna vijftig jaar geleden.

1 like

Ik begrijp wat je zegt.
Echter heeft ze het verhaal al die tijd "verborgen "gehouden vandaar dat het horloge altijd is verstopt.

:popcorn::popcorn::popcorn:

Maar als ik het goed begrijp had hij dus 100% zeker al een turqoise plaat toen ze hem kreeg?

Ja volle 100%, geen enkele twijfel.
Ook voor volle 100% nooit voor service of reparatie weg geweest.

Schitterend verhaal wordt er door/via dit horloge verteld. Kan er misschien onder die turkoise kleur niet nog een orginele wijzerplaat schuilgaan ?

1 like

Ik heb mevrouw Kegel uit Genève een mail gestuurd met het verhaal en foto’s.

Zou super zijn als zij er iets van weet.

1 like

Mooi verhaal, ben heel benieuwd naar meer info over het horloge.

1 like

Leuk verhaal. Ik volg het even mee!

Zou hem houden en zo laten. Samen met het verhaal een heel leuk horloge.

1 like

Ik houd jullie op de hoogte.

Vandaag niet met mijn moeder gesproken.
Wel bericht uit Genève dat ivm vakantie, haar collega dit verzoek oppakt. Klinkt hoopvol iig!

Het doel is proberen de historie duidelijk te stellen en er een familiestuk van te maken.

Wellicht zou een 1e servicebeurtje ook geen kwaad kunnen wanneer alles helder (indien dat lukt) is gesteld?

2 likes

Omdat het horloge is verkregen met de turquoise plaat, wil ik dat ook zo houden.

De kans dat met een “originele” plaat het horloge ineens wel veel waarde zou hebben lijkt me zoiezo uitgesloten.

1 like

Enig idee waarom die sheik een Rolex heeft weggegeven ?
Excuseer mijn lompheid :innocent:

3 likes

Het kan een sjeik geweest zijn maar Oman werd toen geregeerd door sultan Qaboos.

2 likes

Vandaag met mijn moeder gesproken en weer een heel groot deel van het verhaal ontrafeld.
Volledige naam van de Sjeik, heel veel details, tijdlijn, zelfs nog vliegtickets ed.
Ze kenden elkaar via de ambassade in Pakistan.

Ook nog een prachtige Dupont aansteker verkregen in Monaco. Verbleven in Hôtel Hermitage Monte-Carlo, met mooi verhaal over visite op het jacht van Aristotle Onassis.

Afin de marktwaarde in materiaal is beperkt, maar het verhaal onbetaalbaar en de zoektocht naar de oorsprong van het afwijkende Rolex horloge is spannend.

Nu hopen dat Genève met alle verstrekte info verder kan/wil.

11 likes

Waarom krijg ik toch nooit een Rolex van een sjeik :sob:

3 likes

Wil ik als verstokte sigarenliefhebber ook wel eens zien. Heb je een foto?

Ga ik voor zorgen. Ik heb de aansteker niet meegenomen.
Zal waarschijnlijk na het weekend worden

De Saudi’s schijnen nog wel eens Rolexen weg te geven (vroeger althans), o.a. aan diplomatieke delegaties. Mischien kun je een begin maken door een open sollicitatie te sturen naar de Nederlandse ambassade in Riyadh?

1 like