Ik ben allerminst een expert maar tijdens het scrollen op Kunstveiling.nl kwam ik wat horloges tegen. Van gouden Santos XL tot deze Rolex (en daartussen veel andere meuk ook). Maar kan iemand mij vertellen of dit überhaupt een echt horloge kan zijn, de afwerking ziet er beroerd uit in mijn ogen en de prijs is toch ook wel “laag”.
Ik zie helemaal geen prijs.
Ugh website is niet optimaal. Via overzicht is startbod 1950 euro
Ik zie niets geks. Het is een oude rolex, dus de afwerking zit misschien niet op het niveau van een moderne. Maar het lijkt mij allemaal origineel. Kast is prima, bezel niet superscherp. Startbod is iets anders dan de prijs uiteraard.
Seconde wijzer heeft wel een andere kleur goud tov de uren en minuten wijzer… geen idee of dat hoort maar valt wel op.
Advies is loop weg alsje twijfelt, al helemaal via veilingen.
Op de case back: original Rolex design…. Case back is normaal toch clean? Geen tekst….
Ok fair. Ik heb er ook geen verstand van hoor
Nee, die tekst hoort daar wel.
Ik zie totaal niks geks! Inderdaad stond deze tekst ook gewoon op de caseback. Mijn vriendin had exact eenzelfde horloge. Nu moet ik wel zeggen dat het exemplaar van jou link er niet heel top uitziet.
Ik ken er ook niets van behalve dat damesrolexen een stuk goedkoper zijn dan mansmodellen. Ze zijn dan ook pokkelelijk en veel te klein.
Zelf zie ik zo snel op mijn iPhone niet veel geks aan het horloge.
De vraagprijzen voor een 69173 op chrono24 zijn tussen de 2.5-3.0k. Een starttijd bij veiling vanaf ±2.0k is dus helemaal niet gek.
Wat ikzelf we gek vind is sommige overmakingen hierboven. Zoals de gravure op deksel niet zou horen, of “pokkelelijk”. Weinig inhoudelijke reacties, maar goed, dat zal wel mode zijn.
Ha, de forumpolitie is gearriveerd… Toch bevestigd dat damesrolexen goedkoper zijn dan mansmodellen. Is dat niet inhoudelijk? De rest is subjectief…
Date
Ik vond hem ook al gelig in vergelijking met die van mijn dochter maar misschien heeft de kleur er wel niks mee te maken.
@PeterLC heeft deze trouwens weer aardig opgeknapt! Dochter blij
Ahhh kak! Het was nog ochtend. Jij bent scherper dan ik.
Aan de andere kant, zolang het glaasje maar nooit vervangen is.
En…de band uiteraard.