Rolex Milgauss

Kermis.

Laten liggen! :wink:

Milgauss, gewoon mooier👌🏾

1 like

OP lijkt mij meer waardevast omdat deze minder uitgesproken is dus makkelijker bij meer mensen in de smaak valt.

Lang verhaal kort als ik goed tussen de regels doorlees wil je graag die Milgauss en zou de OP meer “verstandig” zijn / beter uit te leggen als investering.

Maar wil je nou een mooi horloge waarvan je iedere keer als je hem ziet denkt WOW ! Of een goede investering om de pols.

Aan u de keuze !

Je topic titel zegt eigenlijk al genoemd. Gewoon voor de milgauss gaan. Heb hem zelf ook een paar jaar gehad. Voelt als een sportmodel in een grote DJ achtige kast. Ik heb zelfde zwarte gehad, dat vind ik tot nu toe nog steeds de mooiste versie.

Milgauss plus servicebeurt = jarenlang plezier.

Deze is ook heel tof, maar vooral voor naast een zwarte (Explorer / OP / Submariner).

10 likes

Dit :point_up:

1 like

Ik zou zelf voor de Milgauss gaan, heeft een meer sportieve uitstraling.

Ik zat zelf eerst tussen een OP en Air King te twijfelen, maar ben toch voor de AK gegaan, omdat ik deze sportiever vind.

Een paar weken geleden nog een milgauss om gehad. Was meteen verkocht! Ben nu aan het sparen ervoor. Maar helaas , de prijs stijgt sneller als dat ik ervoor kan sparen🙄 de blauwe althans.

Milgauss met die funky seconde wijzer natuurlijk :ok_hand:t2:

Verleiding niet kunnen weerstaan, net toch de Milgauss gekocht , uitgebreide foto’s volgen :slight_smile:

20 likes

Nog steeds zeer blij met mijn O.P (rhodium) april 2018 nieuw gekocht bij S en C. Toen nog een korting kunnen bedingen. Weet niet of je dat nu nog zal lukken. Nooit het gevoel gehad iets te missen of iets anders te willen. De schoonheid van de O.P zit hem in de eenvoud en cleane dial vind ik. Ik kan hem je van harte aanraden! Fijn weekend.

5 likes

Jij laat er geen gras over groeien :smiley::+1:
Prachtige aanwinst , proficiat :star_struck:

1 like

Heb je snel gedaan :wink:

1 like

Zie net dat je hem hebt gekocht! Van harte! Veel plezier er mee!

1 like

:muscle:

Goeie keus.
Niet te lang over nadenken inderdaad.

1 like

Op deze ben ik ook verliefd! Veel mooier dan een OP naar mijn mening. Introductie van de Milgauss was al in 2007. Ik zou persoonlijk naar een jong model zoeken (na 2014?).

1 like

Ik ben te snel. Mooie aanschaf! gefeliciteerd. Ben je helemaal op de hoogte over het verhaal achter de Milgauss?

Nee ook nog niet met het Rolex virus

Proficiat! Goede keuze!!

Heb er ook eentje om de pols as we speak. Heb eerst getwijfeld tussen wit of zwarte plaat. Werd een zwarte. Heb toen getwijfeld tussen wel of geen groen saffier. Uiteindelijk voor groen gegaan.

Hij is al best wel lang ongewijzigd. De witte is al uit de collectie. Kan zomaar zijn dat er een nieuwe millgauss komt, dan zit je qua investering lekker safe :slight_smile: