Dat komt voornamelijk door de gouden of two tone modellen…
Is dit niks voor je? Alles behalve patserig, voor Rolex-begrippen nog betaalbaar en ook op leer top!
Gewoon doen, ik had dat met Omega😀.
Heel erg mooi deze op leer
Leer met een lichte kleur wijzerplaat is het mooist
Zit voor mijn blauwe dj ook te kijken voor leer. Maar nog niks echt mooi gezien
Stuk lastiger inderdaad! Kan me voorstellen dat een muisgrijze suede of struisvogel wel mooi is (maar zou het live moeten zien…)
Gelukkig is een jubilee ook geen straf
Zeer zeker niet
Maar ik heb een aantal horloges op leer gehad en dat blijft wel mooi. Alleen een ramp als ze nieuw zijn. Smeer ze dan in met babyolie en dan een paar uur rollen
Vanwege stijfheid? Nooit zo gemerkt; andere bandjes proberen misschien? Die van Nomos zijn bijvoorbeeld heerlijk soepel!
//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.netq//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net=//eu1.dh-cdn.net"//eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net4//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net4//eu1.dh-cdn.net"//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netq//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netB//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net?//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net
Ja inderdaad stijf
De croco is mooi. Maar een blauwe wijzerplaat is een moeilijke kleur. Tot nu toe zwart leer het mooist
Maar ook hier zie je geen blauwe wijzerplaat
Sowieso beoordeel je mensen (hoop ik) nooit op basis van een horloge.
Wel behoorlijk calvinistische gedachte dat je niets ‘boven je stand’ (voor zover dit al bestaat) zou mogen dragen overigens. Het direct veroordelen als: “beter voor willen doen dan je bent (wie bepaalt dat?)” slaat in de basis al nergens op, natuurlijk.
Koop gewoon iets wat je zelf leuk vind.
Met een ander zijn smaak op je pols rondlopen om erbij te horen is een slecht idee.
Vroeg of laat verkoop je die weer.
IWC3799, je verwoord het goed.
Ik moet zeggen dat inderdaad de rolexen met stalen band mij niet zo bekoren, zeker de gouden en toe-tone exemplaren bezorgen me een bepaald soort jeuk…
Maar ik heb hier nu wel al weer een aantal zeer fraaie voorbeelden gezien met leren band.
Dus ik sta er wel voor open
Wat denk je van JLC? Heb je deze niet horen vernoemen en een master control is wel mogelijk met jouw budget
Ik wel.
Er zijn mensen die horloges mooi vinden maar met van die plakmerken lopen. Ze vinden 200 euro al idioot veel geld voor een horloge.
Ik vind het altijd jammer dat ze hun geld verkeerd besteed hebben door geen ‘echt’ horloge te kopen.
Maar dat kun je ze niet vertellen. Ik geef ze gewoon een compliment.
Een collega van me, Turkse, koopt elk jaar een stuk of 6 horloges in Istanbul a 7 euro per stuk. Daar heeft ze over nagedacht. Die gaat echt geen horloge kopen van 300 euro, daar heeft ze 40 goedkope voor, maar allemaal mooi. Voor haar dan.
Alleen WIS dragen dure horloges en hebben er meerdere, normale mensen zijn rationeler.
Mensen zonder horloge vind ik ‘naakt’…
Ik ken ook zo iemand, heeft in het verleden van die nep Michael Kors horloges gekocht voor 2 a 3 euro 't stuk in Turkijke / Kroatië etc…
En alsmaar klagen dat ze zo snel stuk gaan
Nee hoor, voor haar zijn het wegwerphorloges. Volgend jaar toch weer 6, 7 nieuwe…
Als je het geld hebt, en eentje vindt die je echt mooi vindt? Gewoon doen; je leeft maar één keer.