Niks mis met een ex.1 op leer hoor
Nou, koning ⦠dan denk ik aan heel andere merken (en prijzen).
Maar ongeacht het merk; als je iets echt wilt, dan moet je ervoor gaan.
Haha je zit meteen weet bij de horloges te kijken zeker?! Ik doelde op de leren banden die zij verkopen.
Ps: heb je al een nieuwe toolwatch? Explorer/ GMT?
Das nog zacht uitgedruktā¦! ļø
Zonder überhaupt de vraag of het hele topic te hebben gelezen zou ik voor een Tudor gaan.
Je weet wat ze zeggen⦠Once you go Tudor youāll never want that one thing everā¦
of zoiets
Ik wil alleen maar even melden dat ik geĆÆrriteerd raak van het hysterische Rolex gewauwel en alle over-dominante Rolex fanboys hier die ongeveer in elk willekeurig topic Rolex! gillen.
Zal ik je dan maar even vlaggen
Ik weet niet of je het al wist maar het HF is het nieuwe RF forumā¦
Allemaal compensatiegedragā¦
Non de jus! Wat een plaatje! Hoe bevalt hij?
Nou dat geloof ik niet maar wordt een beetje moe van de monotone Rolex langspeelplaat.
Er zijn meer merken en ietsje meer ruimte en respect voor andere geluiden mag zo langzamerhand welā¦
Prima
Helemaal anders dan een sub
Rolex is zoals sex āover ratedā, been there done that
Gewoon doen.
Je vindt een horloge mooi of je vindt het niet mooi.
Zo simpel kan het zijn.
Als je een afkeer hebt voor Rolex, dan hoeft het toch niet ?! Er zijn zat veel alternatieven. Kijk naar iets uit dat je geen afkeer bezorgt.
Kans is groot dat Rolex je op een dag wel gaat bekoren, maar dat is geen zekerheid.
Succes met je zoektocht naar een nieuw horloge!
Denk het ook
Precies Jeroen!
Helaas komt het maar al te vaak voor dat mensen voor de buitenwereld de schijn hoog denken te moeten houden dat alles koek en ei is en het nog super voor de wind gaat of dat nou met een auto, huis, horloges of om een wasmachine gaat, sommigen gaan helaas heel erg ver voor uiterlijk vertoon.
Het begint een vaste Topic regelmaat te worden, advies vragen over wel/ niet een Rolex aanschaffen of toch maar wat anders, en 8 uur later 79 reacties met āleuke en nuttigeā reacties van felle voor- en tegenstanders van het bekende merk.
Een beetje de Rolex topics volgen op HF en je hebt meer adviezen dan nodig, zonder weer zoān topic te starten
Ik zou graag een Rolex aan mijn collectie toe willen voegen. Ik ben bijzonder gecharmeerd van de 126710BLRO.
Vandaag op ājachtā geweest bij S&C en Gassan. Bij beide ADās werd me verteld dat ik geen schijn van kans had. Wachtlijst 3 tot 5 jaar, en de ander zei gewoon ronduit dat ze me niet konden helpen. En ik heb het er eerlijk gezegd niet voor over om 15, 16 ruggen neer te tellen voor een horloge wat volgens Rolex listprice 8500 euro moet kosten.