Inderdaad, best vreemd in een topic met de titel “Rolex of niet…”
Je klikt op een topic met Rolex in de titel maat
Je kan het dan wel verwachten.
Edit: wat @rdk zegt.
Mjah.

Of niet…
Waarom zou je dan een Rolex willen ???
Laat je hoofd niet gek maken door al wat je hier ziet en leest … volg gewoon je eigen gevoel / hart / hoofd …
Had een jaar geleden hetzelfde … maar uiteindelijk niet gedaan en zeer tevreden met mijn (eigen) keuze(s).
Ik vind sommige Rolexen erg mooi en andere lelijk, maar dat heb ik ook bij andere merken. Volgens mij heb ik nog nooit een Rolex in het echt gezien, ik heb dan ook geen idee wat het verschil is tussen een horloge van 5K of meer en mijn Tissot van 500. Er zal wat wel een verschil in afwerkingsniveau zijn, maar rechtvaardigt dat zo’n groot prijsverschil? Ik heb het vermoeden dat je ook voor de naam en een flink marketingbudget betaalt.
Maar ik kom net kijken in het horlogewereld en heb mijn grote teen het water getest door een Tissot Powermatic en Seiko 5 te kopen, waar ik heel blij mee ben.
Vooralsnog vind ik een Rolex te duur, misschien dat ik mijn mening over een paar jaar herzie. Grote uitgaven moet ja altijd lang over nadenken vind ik
TS is er al bijna aan toe Nog even wat duwtjes vanuit het forum en hij gaat ervoor !
Ik heb m’n Rolex juist gekocht omdat ie goed past bij m’n Tag Heuers.
Eens maar dit heb je dan weer niet voor 4k🙄
Afwerking en een groot verschil is dat Rolex alles in house maakt en ontwerpt. Tissot koopt ook in, oa complete uurwerken.
️
In de auto is het nog lastiger, kan mijn stuur niet draaien, anders zien ze niet dat ik een Rolex draag
ZJarenlang mezelf voor de gek gehouden dat Rolex voor patsers is. Heb me gefocust op andere merken zoals Breitling, Tag Heuer, Meistersinger en Omega en deze dan ook aangeschaft. Uiteindelijk gevallen voor Rolex. Dit had ik 10 jaar geleden moeten beslissen en had i.p.v. al die andere horloges kopen mijn Rolex collectie flink kunnen uitbreiden. Verstand komt met de jaren zeggen ze.
Ga voor een mooie 36mm datejust met jubilee band en flited bezel of een mooie Sub No date of een GMT Master II.
Succes met je zoektocht en beslis met hart en verstand.
Draag je ze tegelijk?
@Horloge_limbo
Je vond de explorer wel mooi, maar de plaat moet bij voorkeur blauw zijn…
Hier kan ook leer of een nato op.
Als ik deze morgen irl in 39mm zie liggen. Geen moment twijfel.
Helaas. Deze bestaat niet precies zo.
Of die mooie Daytona in het blauwe gedeelte waar jij zojuist een pb voor hebt gestuurd.
Was het maar een PB, dan had je het niet geweten.
Op naar de Efteling.
Dat was het want dat stond in het bericht onder de advertentie
Veel plezier gewenst