Ik vind de VC Overseas erg mooi met name in blauw.
In de stalen versies komen de prijzen dichtbij sommige gouden modellen van andere merken. Op dit moment ben ik nog niet toe aan een VC en of Patek.
Klopt dat met stalen band de prijs in één keer met 4-5k omhoog gaat helaas wat VC Betreft
Jup
Wie heeft je dat wijs gemaakt? Het moment dat je al 4 Rolex en 2 Omega hebt, is hĂ©t moment dat het tijd wordt om naar andere merken te kijken. Maar ik voel veel weerstand om van de bekende paden af te wijken en dat is ook aan je collectie te zien. Naar mijn idee gaat elke Rolex of Omega niets toevoegen, dus ik zou lekker het geld in de zak houden totdat je âtoe bentâ aan iets anders.
Niemand maar een stalen VC Overseas zit rond de 40k en de Patek als je die kunt kopen nog veel hoger.
Want bij omega is:
Ik zie een verband.
Moet het een nieuwe zijn dan, Of nieuw type?
Goed punt.
Tijd voor je eerste vintage aankoop TS?
Tevens: Moser weleens bekeken? Pre owned streamliner is er <20
Eerste waar ik naar keek was op hun website. Ik ga me eeens in verdiepen.
Is ook een overweging. Ik ga eens kijken.
Full set, leer, rubber én staal, blauwe plaat, 2021 voor 25k. In de winkel dacht ik zelfs nog iets goedkoper
De IWC Ingenieur zou een mooie optie kunnen zij
Ik heb mijn Rolex Oyster Perpetual white dial ingeruild vorig jaar.
Mijn Rolex Explorer I 39 mm ligt nu ook op het hakblok. Die ga ik inruilen of verkopen.
Het wordt nĂłg een Omega of een IWC of wellicht een Zenith.
Ben klaar met Rolex
Of je gooit de hele mieterse bende er uit, en koopt dit:
Met dit er bij voor de vakantie:
Want ja, daar heurt een quartz beaterje naast. Mooie two piece zo.
Voor wie nu denkt âHeeft hij het nou overal over JLC?â⊠Dat klopt.
Volgens mij kom je met een van beide sky-dwellers en de panda daytona al een eind voor die Reverso.
Ik snap je, maar ik snap je ook niet. Een gouden reverso en een quartz GS voorstellen aan iemand met allerlei sportmodellen Rolex en Omega die eigenlijk nog meer van datzelfde zoekt, is niet wijs.
Ik kom hier ook niet omdat dat wijs is. Wie wel?
Het is alleen maar om TS er op te attenderen dat de wereld niet alleen uit sporthorloges van de usual suspects bestaat. Die kaalslag verdient gewoon wat tegenwind.
Ik zou een sporthorloge van de usual suspects halen.
Heb je al eens een Hulk gehad?
Waarom ben je klaar met Rolex?