Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Tudor 41mm pepsi Gmt compared to Tudor 39mm 58

14 likes

En het beste zou voor mij dus de pepsi GMT in de 39mm uitvoering zijn. Maar die is dan weer niet gemaakt.

4 likes

komt misschien nog ?

Heeft die gmt nu een facet aan de onderkant van de zijkant ?

Haha, ik verslikte mij bijna in mijn kippensoep! Best gênant in zo’n volle Intratuin.

Verstuurd vanaf mijn GMT master II

9 likes

een bredere gebrushte !!

3 likes

ik vind tudor met nieuwe pepsi het mooiste :stuck_out_tongue:

1 like

:joy:

3 likes

Kijk dat zijn mooie foto’s !
Dank je !

1 like

Als die Pepsi nu eens in 39mm en dunner zou zijn? :heart_eyes::ok_hand:

3 likes

Zo, dat is dan duidelijk, toch? Bedankt voor de foto.

1 like

Wachttijd rolex gmt is opgelopen naar 36 maanden. Hahahah wat een waanzin!

2 likes

Zit me toch af te vragen waar die 3 jaar vandaan komt. Bij een AD hebben ze verschillende soorten klanten, goeie klanten, die worden het eerst bediend, ook al staan ze niet op de eerste plaats op de wachtlijst. De minder goede klanten, die worden bediend als de goede hun horloge hebben gekregen en geen klanten, die krijgen hun horloge als de vorige twee zijn bediend. Over welke categorie van klanten gaat het nu. De goede klanten die 3 jaar moeten wachten of …

1 like

Ze zeggen gewoon dat de wachttijd kan oplopen tot 36 Maanden zodat niemand kan gaan zeuren, vervolgens gaan ze hun eigen lijstje af. Ze weten tenslotte zelf ook niet hoeveel stuks ze geleverd krijgen.
Zodra ik die van mij binnen heb laat ik het wel weten. Ik verwacht hem binnen als de domeinnaam van het horlogeforum verlopen is.

2 likes

Als je van fletse kleuren houdt dan is het helemaal goed, maar anders is het gewoon een GMT met een fletse bezel insert. En nu niet aankomen met het verhaal over faded inserts en zo.:expressionless:

2 likes

iemand enig idee wanneer de Tudor Pepsi bij de AD ligt?

Bij https://www.uhrinstinkt.com/tudor-black-bay-gmt-m79830rb-0001.html is ie reeds te koop met flinke korting!

Huh?

1 like

Huh?²

Toch ff gechecked of ze de Rolex GMT Pepsi ook niet konden uitleveren binnen 2 weken met een flinke korting. Niet dus… Verkoopstunt?