Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Yup… geweldig :heart_eyes:

Jammer van de purple/pink gmt van Rolex

2 likes

Dat is deze Pepsi gmt toch juist een soort van? Vorig jaar ook al een red-line dweller.

ik bedoelde eigenlijk echt vintage, dat moet toch beter en meer kunnen lijkt mij. Ook zo een mooie duiker van het jaar , noem eens wat, de 50/60er jaren.

Beide net niet!
De 58 ook net niet, helaas. Trek die stalen band niet, brrr…

1 like

Valt wel mee, hangt af van het lichtinval

1 like

Nope… valt echt niet mee. Persoonlijk vind ik dit minder mooi dan verwacht. Ik ben toch niet in de markt om de Rolex te kopen hoor… maar ik vind de kleurstelling een gemiste kans , kwestie van smaak natuurlijk.

De BB gmt was mi mooier irl dan op de pica’s

Misschien was het wel helemaal niet de bedoeling van Rolex om de kleuren felrood en knalblauw te maken? Iedereen doet nu net alsof het “niet kunnen” is terwijl ik vermoed dat het “niet willen” is en men deze keuze bewust maakt. Misschien vindt Rolex deze combi zelf wel mooier.

Allemaal kwestie van smaak hè.

Dan even off-topic :

De two tone was wel zeer geslaagd btw :heart_eyes:

En deze is the top!


Maar niet voor mijn beurs dan :thinking:

2 likes

De kleurstelling heeft te maken met het lastige chemische proces wat hierachter zit. De ring wordt eerst helemaal rood gemaakt waarna een helft blauw wordt gekleurd. Onderstaande link gaat hier verder in detail op in.
http://static.rolex.com/flipboard/gmt-cerachrom.html

3 likes

Ik moet constateren na een dag rondstruinen op de beurs en meerdere malen de gmt te hebben bekeken dat hij mij tegenviel. Uiteindelijk was mijn conclusie dat de Rolex skydweller en de nieuwe pp aquanaut mij het meest imponeerde. Zoveel mensen zoveel wensen.

6 likes

Misschien moet je hem eens in daglicht zien. Ik vind de meeste horloges in de juwelier ook niet mooi vanwege het kunstlicht.

2 likes

Nou, blijkbaar toch genoeg fans voor de pepsi GMT.
Maat van me werd zomaar 6 maanden opgeschoven op de wachtlijst voor BLNR

Tuurlijk niet. Het is wat de gek ervoor wil betalen.

Gewoon een leuke Steinhart, en van wat je overhoudt lekker 2 weken naar de Malediven met je secretaresse.

6 likes

Sjonge, wát een zelfkennis. Chapeau…!!

Back on topic: is de dikte van de Tudor nu bekend?

GMT PEPSI 14,75mm (zelfde als de andere BB’s)
58 ( fifthy-eight) 11,90mm
dit is dus bijna 3mm verschil !

3 likes

Geen van twee
"Plain Joe" is mijn favourite

7 likes

de two-tone met two-tone jubilee is misschien ook wat ? :heart_eyes::heart_eyes::astonished:

1 like

Haha dat soepje bij de Intratuin. Ik moet daar elke keer aan denken als ik een tuincentrum zie. Episch voorstel was dat. :joy:

1 like