Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Maar is dat 5K, zegge: vijfduizend Euro waard? Subjectief zeg ik nee, al vind ik de Rolex hier mooier dan de Tudor.

De vraag is, wat is POO je waard.

?

Zo’n Tudor geeft mij dat niet, Rolex wel.

3 likes

Ahh, goeie. Zal ik onthouden. Googlen op POO geeft heel wat anders.:joy::joy:

1 like

Ik zag het net idd… :poop:

3 likes

De vraag is. Als je de Pride of Ownership van je Rolex nodig hebt, zou je dan niet eens moeten ingrijpen in hoe je leven er verder uit ziet? :wink:

12 likes

Haha! :smile: Juustem!

1 like

Lijkt mij eerder de vraag of jij POO begrijpt…:wink:

1 like

Pride of craftmanship kan ik begrijpen. Maar trots om iets van de plank te trekken eerlijk gezegd ook niet zo goed. Overigens, ik heb een Miele wasmachine, jawel.

2 likes

Whaha, yup!

1 like

Alles wat je aan (overbodige) luxe koopt is POO.

Is dat zo? Ik kan werkelijk genieten van kunst. Is duur, luxe, en overbodig (discussie mogelijk).

2 likes

Valt daar veel aan te begrijpen dan? Trots zijn op je horloge. Ik snap het wel: er zijn natuurlijk hier een heleboel gasten die op kantoor én thuis niets in te melk te brokkelen hebben. Die nooit eens op een leuk feestje zijn, maar de zondagmiddag knabbelend aan een AH appeltaartje doorbrengen bij schoonmoeders. Waar geen vrouw op straat meer naar om kijkt. Laat staan een vrouw onder de 50 jaar en 90 kilo.

Ik snap heel goed dat het dan erg fijn is om 's avonds achter HF te kruipen en de toffe jongen uit te hangen met een dikke Rolex.

Very-friendly-old-Italian-man

17 likes

@sammie kent het verschil niet tussen ergens extrinsiek trots op zijn of ergens intrinsiek van genieten denk ik.

Maar goed.

On topic: Ik zou voor de Tudor gaan. Wat een mooi ding!

3 likes

Haha, jullie denken mij beter te kennen dan ik mijzelf ken…:joy:

1 like

Haha, ik ken je niet. Ik doe het met wat ik lees :joy:

1 like

Vermoedelijk onjuiste interpretatie :wink:

1 like

Dan is dit een leuke review voor je
https://www.ablogtowatch.com/tudor-black-bay-gmt-wrist-watch/

1 like