Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Hoe bedoel je ? In de voedselindustrie?

Ben het met je eens dat het veelal smaak is.

Als je echter naast smaak ook afwerking, de gedachte aan het uurwerk en het luxegevoel kan laten meewegen dan zal een horloge liefhebber die ook nog eens zijn laatste dubbeltje niet hoeft om te keren imo kiezen voor de Rolex.

Vwb de Jubilee, op een Datejust vind ik ‘m mooi. Op een sportief type niet en zeker niet met de gekleurde bezel. Geeft me net zo’n druk gevoel als Breitling. Idem met de Omega en GS banden. Ook weer persoonlijk natuurlijk.:wink:

1 like

Han, weet jij of Tudor, net als Rolex, ook in een stichting (dezelfde/aparte?) is ondergebracht?
Of weet iemand anders dit?
Ik vind dat Rolex namelijk de SSmodellen een beetje achterlaten dit jaar. Mischien wordt Tudor een grotere melkkoe voor de directie-directeuren dan Rolex? Meer winst i.p.v meer geld in de stichting terug te hoeven storten?
Waarom bijvoorbeeld Rolex geen re-make van wat oude meuk maakt snap ik niets van. Rolex daytona Paul Newman of zo?
Tudor beet wel flink in de andere "top"merken hoor.

Heb normaal heel weinig met Tudor, noch met Rolex … maar die Tudor Pepsi GMT is echt wel een juweeltje :heart_eyes:

Die jubilee op de Rolex is dan weer echt een gedrocht :scream:

1 like

Nee dat denk ik ook niet, maar zal het denk ik niet halen bij dit lijstje: https://m.rolex.com/rolex-and-sports.html

1 like

Geen idee :man_shrugging:t2: Ik gok dezelfde stichting.

Betekent dit dat ik de aankoop van mijn GMT op kan geven als gift bij mijn belastingaangifte?

4 likes

Wanneer jij mij een GMT geeft, dan denk ik dat je dat als gift in kan vullen.

Graag wel een oude svp, niet zo’n inspiratieloos modern ding… :roll_eyes:

4 likes

Heeft iemand weleens tegen jou gezegd dat jij mensen boos maakt?

1 like

Toch wel minstens 3 keer per week in meetings. I’m not even joking :upside_down_face:

Wist je dat mensen met moderne GMT-Masters mij boos maken? Gewoon omdat ze zo inspiratieloos zijn. Die hebben geen wilde weekenden, maar gaan op zaterdagmiddag een soepje doen bij de Intratuin.

Maar wees gerust, ik denk ook zo over mensen met een moderne Sub en moderne Speedmaster. Iedereen en zijn oma koopt er eentje hier na een leuke bonus :man_facepalming:t2:

#theboosisstrongwiththisone

9 likes

Wat weegt die tudor nu precies met stalen band?
Ik kan het zo snel niet terug vinden op de tudor site.

Het is slechts een kwestie van tijd Han. Over een half decennium sta jij ook gewoon op zaterdagmiddag te stofzuigen in zo’n leenbakker-huis. Of breng je kleine Sem/Sofie naar voetbal/hockey in je donkergrijze V40 business line. Wachtend op dat ene telefoontje, dat je eindelijk aan de beurt bent voor zo’n verse GMT.

6 likes

In fabrieken gebruiken ze allerlei bakken , buizen en ketels waar het voedsel doorheen gaat tijdens verwerking .
Dan wil je geen metaal wat reageert met zuren en zouten !

1 like

:joy: Ik hoop van niet, heb nu al rillingen maar wie weet. Zeg nooit nooit.

Hell…no.

:point_down:

Zie je jezelf al het kantoor binnen lopen met deze om de pols? De collega’s wijken voor je alsof Moses net de zee heeft gespleten. In je ooghoek zie je collega’s naar elkaar toe buigen en die fluisteren zachtjes: ‘Oh kijk…daar loopt Koen, die illustere pilsbaas van de eerste verdieping…’

20 likes

Ik bescheur me! :smile:

2 likes

Wat een onzin! Ik zit op de 2e. De rest klopt wel zo’n beetje.

5 likes

Wat is daar mis mee…soepjes eten bij tuincentra, Ikea of kringloopwinkel :thinking:
Lekker goedkoop en supergezellig :+1:

620x349

2 likes

Dat geld wat in die stichting wordt gestort is juist winst, alleen fiscaal waarschijnlijk veel aantrekkelijker voor de eigenaren :wink:

Zoiets bedoelde ik inderdaad. thanks :slight_smile:

Oeh… een echte kantoorheld… super-eindbazig in de rij voor de koffieautomaat. Met nét dat zwaar onderhandelde extra chromen randje op de verder voorgeschreven leasebak met maxi-cosi’s op de achterbank tussen de andere voorgeschreven leasebakken in de parkeergarage. Maar wél met een tof horloge! :+1:t2:

6 likes