Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Rolex wordt steeds meer onhaalbaar.
Rolex beweegt richting nog hoger segment.

Tudor nu, is wat Rolex jaren terug was.
Tudor is het Rolex van voorheen.
Dat doet de firma Rolex erg slim.

1 like

8550 euro meen ik.

De Rolex ja.
Maar de 39mm Tudor 58?

3380 op staal, 3090 op leer.

2 likes

Google is je vriend.

Op Rolex geef je antwoord, bij Tudor wordt u onaardig?

3 likes

Nee, de Tudor heeft prima technieken verwerkt, maar niet de mooie unieke onderdelen van de Rolex.
Dit zou hem onnodig duurder maken, en is ook niet nodig om te concurreren met andere merken in dezelfde prijsklasse.
Details kun je gewoon vinden via Google

1 like

[quote=“EVH, post:162, topic:146352”]
Rolex wordt steeds meer onhaalbaar
[/quote]Ja, ze moeten ze nog eens een keer zo duur maken. Zijn we tenminste van dat gezeik af met vergelijkingen.
Je hoort ook niemand zeuren over bv AP terwijl (hoe mooi ook) die uurwerken heel fragiel zijn en erg onderhoudsgevoelig. Maar ja die prijsklasse is niet voor de grote menigte, en Rolex nog wel met 800.000 horloges per jaar.
Dus lekker veeeeel duurder maken :joy: scheelt ook weer ruimte in mijn doos.

3 likes

Inderdaad, vroeger was het een zaak om je Rolex te kunnen financieren. Nu mag je al blij zijn als je hem mag kopen.

3 likes

Dank je , dan ga ik eens op onderzoek uit !

Ik dacht op staal 3250,-

1 like

Absoluut niet. Ieder zijn smaak en dat is persoonlijk. Blackbay is prachtig en ik heb er ook een.

1 like

Beetje Audi en VW krijg ik soms het gevoel. Slim concept als je erover nadenkt :sunglasses:

2 likes

Nee. Ik weet de prijs echter niet. Maar wanneer ik de prijs wil weten zou ik die zoeken m.b.v. Google.
Dat was de insteek van mijn reactie eigenlijk.
Niets onaardigs in de zin.

1 like

Misschien een beetje ook dit?

image

5 likes

Tudor sponsort ook natuurlijk. Volgens mij rugby (all blacks) als ik mij niet vergis.

En andere zaken. Maar marketing budget van Rolex zal wel groter zijn.

Maar wat is iedereen druk en fel om zijn standpunt te verdedigen :joy: Houd het luchtig. Het is .aar een hobby/horloge.

2 likes

Lijkt me ook niet goedkoop

Doe mij maar een Maserati in plaats van een Audi

2 likes

Die Maserati is alleen niet echt…

1 like

Dat is toch gewoon een kwestie van smaak?
Ik vind de rolex mooi hoor maar jubilee=nee
Jubilee doet goedkoop aan…
Zelfde vind ik voor die seamasters … dat goedkope bandje met die schakels is ook een nee.

1 like