Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Die tweede foto van boven vind ik helemaal het einde! :facepunch:

Ah, ik ben dus niet de enige met een harige armen fetish

1 like

Is er ook in 39 mm.

https://www.steinhartwatches.de/de/taucheruhren/gmt-ocean-one-39-blue-red.html

1 like

Hahahaha.

Ik heb ze zelf in elk geval niet.
Ik heb een vriend, man dat is een polsmodel!

Altijd olijfgekleurde huid en harige pols!
Echt elk maar dan ook elk horloge is gaaf op die pols… :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Alleen die riveted bracelet vind ik zo jammer bij de nieuwe BB’s :-(.

2 likes

IMG_20180503_200048
IMG_20180503_200056

4 likes

Precies dat houdt mij op dit moment ook tegen eerlijk gezegd

En dat terwijl de band bij de oude heritage lijn (bb,chrono) top was is.

Inderdaad. Had van mij alleen wel 20/16 mogen zijn, ik vind de 22/20 net wat te breed. Zeker bij de clasp. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Check, maar dan de kast ook gelijk 40mm. Maar dan begint het geheel echt te lijken op een… :slight_smile:

Ja :grimacing:

:innocent: maar dan is het weer geen GMT natuurlijk :thinking: en weer riveted… zo is het altijd wat hé!

9 likes

Waarom telkens Steinhart erbij gehaald wordt als het topic heel duidelijk gaat over de keuze tussen Rolex GMT of Tudor is me totaal onduidelijk. :tired_face:

4 likes

Wie is Steinhart…

Maar niet met jubilee

Dit triggered toch wel enorm

Ja natuurlijk. Je zei het zelf al. De eerste is een Rolex :rofl:

Ik vind het overigens is wel goed gedaan, hoe de Tudor toch genoeg iets eigens heeft, door de snowflakes en Rivet band. En daarnaast dat de vezel inlay meer bling bling is bij Rolex en toolish mat bij de Tudor.

2 likes

Ik vind die rivet wel echt perfect erbij passen. Ik vind dit ook echt twee verschillende horloges en in mijn ogen niet te vergelijken. Ik hoop dat ik ze eens samen aan een pols kan doen. :sunglasses:

3 likes

Allebei niet verkeerd, maar voor het geld en de vele malen kortere wachttijd. De Tudor

Als Tudor fan mocht ik van mezelf niet teveel naar de BLRO loeren… en zojuist, na deze korte werkweek, ging ik door de ongeopende post van de afgelopen week heen…

Dat wordt dus toch BLRO bekijken, omdoen, opsnuiven, wegleggen, nog eens omdoen, nog eens bekijken, wristshot maken enz. enz. totdat -hope not!- het Tudor BB GMT virus omslaat in onhoudbare BLRO drang…

Ik heb eind van de maand in ieder geval een breinbrekend uitje in het verschiet!

:crazy_face:
Otto

10 likes