Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Hoeveel introducees mag je meenemen…:sunglasses:

Je mag ze niet gelijk kopen daar?..

Ja. Tegen list. Dan ga ik zeker mee :joy:

1 like

100 man!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ha ha, wat denk je… Ze willen graag alleen kijkers maar geen kopers…

:sunglasses:

3 likes

Eigenlijk toch heel vreemd…je uitnodigingen om naar een horloge te kijken die je niet kan kopen :thinking:

4 likes

Yup. Zal pull strategy zijn en eigen schaarste en rumour around the Rollie creëren.
En wie zegt dat kopen niet kan? Voorrang op uitlevering krijg je tijdens zo’n event iig. En wie weet zijn er ook enkele beschikbaar voor een select gezelschap. Want je zou het bijna denken ‘kijken, kijken, niet (ver)kopen’ maar ze zijn niet echt op hun achterhoofd gevallen daar :wink:.

3 likes

Zolang ik daar alleen kan kijken dan kom ik niet.

Ik ga altijd voor de can can meisjes

can-can-o

:rofl:

:joy:

2 likes

Waarom is dit grappig @Sammie? Ik snap het even niet, klopt hetgeen wat gezegd wordt niet ofzo?

Grappig is mi de naïviteit.

Nja, zo ver ik weet bepaald het klantbeheer ‘team’ op het hoofdkantoor van Gassan of S&C simpelweg wie die populaire horloges krijgen; en zal dat veelal gebeuren op basis van hoe belangrijk je als klant bent o.b.v. aankopen in het verleden. The big sharks will get the first fishes basicly.

Verder gaat het gros naar de grijze dealers. De consument die zijn eerste aankoop wil doen; is vrijwel kansloos om een BLRO, BLNR, LV of Daytona te kopen voor list binnen afzienbare tijd.

Maargoed, ik weet verder dan ook niet hoe het werkt op dit soort events. :face_with_monocle:
Misschien komt Hans Wildorfs geest wel te voorschijn en voorziet hij iedere bezoeker van een Paul Newman Daytona; je weet het simelweg niet!:scream_cat:

1 like

Als je het zien van geesten als ‘misschien’ bestempeld dan is idd alles mogelijk. :smile::wink:

@Sammie heeft een punt dat tijdens dergelijke events meestal geen voordeeltjes worden weggegeven. Ook mijn ervaring. Maar het toeval wil dat ik nogal eens op dit soort gelegenheden kom en ervoor word uitgenodigd (note: niet om te pochen hier!). En guess what: meer dan eens heeft dat wel meteen een bestel- of koopvoordeel opgeleverd :money_mouth_face:. Voor presentaties als deze worden nl nogal vaak de reguliere/vaste klanten uitgenodigd (lees: mallerds zoals ik/wij hier op HF die teveel $$$ aan horloges uitgeven). Dus ik begrijp de :rofl: en de :joy: wel maar gaat het er dus een beetje om wie je kent en wie je wat gunt…

:sunglasses:

3 likes

Hmmmm thanks voor de verdere info omtrent dit soort events. Dus als ik het goed begrijp; iemand zoals ik, die bijv. nog nooit bij Gassan heeft gekocht, kan ook geen uitnodiging voor zo’n event ‘fixen’ door de bellen of iets dergelijks? Dit is puur op basis van of een klant wel of niet als ‘vaste klant’ is aangemerkt in het klantenbestand?

Ik zit niet achter de database van Gassan of andere AD’s maar events als deze zijn doorgaans enkel voor vaste klanten. Select gezelschap van vriendjes, kennissen en sufferds die te veel geld uitgeven…
Uitnodiging is ook niet overdraagbaar, maar enkel voor genodigde (+100 van zijn beste vrienden :stuck_out_tongue_winking_eye:…).
In zekere zin is het gunstiger om nergens op gastenlijsten als deze voor te komen :stuck_out_tongue_winking_eye: !

1 like

Wil deze wel eens passen

10 likes

Ik wist het

2 likes

Ik ook. Kwestie van tijd…

Ik zeg doen David. Echt mooier. Of die tt ernaast?