Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Als je full kan dan is TT maar behelpen…

Je kan de TT ook gewoon mooier vinden?

1 like

Ja…?

Wil ze echt eerst ff passen. :innocent:

1 like

Ze passen heus, en anders kan er een linkje af…:nerd_face:

1 like

Ja. Maar een discussie met jou heeft zo te zien geen nut op dit moment… Lekker biertje? Neem er nog een.

3 likes

Ah, nu weet ik waar die ‘ST’ voor staat.

Erik Serieus Typje…:wink:

Oe. Die is nog mooier dan jouw YM!

Understatement :wink:

Weet iemand wanneer die Tudor beschikbaar komt?

Heb t na de eerste 100 posts opgegeven, eeet niet of t hier al ergens staat…

Dank

Bij Uhrinstinkt werd mij 2-4wkn levertijd gemeld…maandje geleden :grin:
Ik verwacht dat het eerder augustus gaat worden :thinking:

2 likes

Heb je je order nu uitstaan of inmiddels teruggetrokken (ik meen zoiets in een van je eerdere posts te hebben gelezen, als het langer dan een maand zou gaan duren)?

Mss herinner ik me het verkeerd.

Cheers, Otto

Nee klopt…had ik idd aangegeven maar order staat nog open :+1:

2 likes

Hahah, bij mij ook, gewoon afwachten.

Order status Special offers
18 Apr 2018 04:42:00 PM

Insured Shipping Zone 2
The order is in process

1 like

Ik krijg hem eerder…11min :sunglasses:

2 likes

Hahah lekker man!

Dames en heren,

In real life, om de pols: hij is toch wel MACHTIG MOOI op jubilee band :heart_eyes: !!!

En ik ben de sjaak: sta nu op de lijst… Zonder verplichtingen maar wel met het mentale proces dat nu in gang is gezet… :grimacing:

Cheers, Otto

22 likes

PS

Ook alle Tudor noviteiten liggen er, dus o.a. BB 58 en GMT. Bijna voor het oprapen/aanraken maar er zit een stukkie vitrineglas tussen en daar mogen ze niet uit :rage:

Cheers, Otto

1 like

hoe vond je de Tudor GMT Otto? Ook in real life gezien?

De Rolex is mij een sloot geld te duur, maar de Tudor GMT is wel een reële optie…

Ha die Bob,

Zowel de BB 58 als de GMT zien er vet uit, kan niet anders zeggen! Helaas niet om de pols gehad - het waren slechts dummies om naar te kijken.

De GMT is een dikkerdje net als de overige BB’s maar ik vind dat geen enkel bezwaar (je kent m’n collectie een beetje :wink:). De bezel inlay vind ik erg mooi: dieprood en nachtblauw. Ze zijn er bij Tudot imho weer in geslaagd een vintage tintje mee te geven.

Ik heb me ook op de lijst voor de Tudor GMT laten zetten. List wordt euro 3.680 op staal. Dat laatste is echter mijn bezwaar: die riveted band vind ik niks en de nieuwe lederen band met bekende vouwsluiting doet het qua kleur ook niet voor me. De textielen band is wel weer erg kek, maar dat zou nooit mijn daily worden. Maw: de GMT op de normale stalen band, ik ga tzt uitvissen of dat mogelijk is. Dan een puik horloge voor zeg 3k!

Cheers,
:sunglasses:
Otto

5 likes