Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Waar?

thnx, je hebt me alleen maar nieuwsgieriger gemaakt!

1 like

Rolex Novelties avond/receptie gister bij Gassan HQ.
Buiten de Rolex zaal (waar hapjes met Rolex logo en kroontje werden geserveerd :yum:), in de normale showroom ook een vitrine met de Tudor nieuwtjes.
Of dat een permanente expo is of een rondreizend circus totdat de echte voorradig zijn, heb ik niet gevraagd.

1 like

Ik krijg weer even bevestigd dat ik niet bij de elite hoor :joy::joy::joy:

1 like

Lekker over the top gedoe :crazy_face: allemaal! Heel decadent champagne en ‘gekroonde’ hors d’oeuvres naar binnen werken tussen BN’ers en andere big spenders… om ondertussen allemaal hebberig een en ander om te doen, te kopen of te bestellen :money_mouth_face:

Doorgaans skip ik dit soort recepties (word er maar zelden voor uitgenodigd hoor) om precies die reden van al dat :face_vomiting: gedoe van ‘typetjes’ maar ditmaal was ik TE nieuwsgierig naar de BLRO en de BB GMT/58…

Cheers

3 likes

Klinkt gezellig :sunglasses:
Welke BN-ers heb je gespot en kon je de BLRO ter plekke bestellen, nee toch, alleen aangeven dat je op de “wensenlijst” wilt?

2 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb me op de lijst laten zetten. Dat betekent dat ik een seintje krijg zodra hij in the flesh bij Gassan binnen is. Mijn ervaring met deze AD is dat dat ook echt zo werkt… bij andere AD zoals bijv. S&C 020 zit ik bij wijze van spreken nu nog te wachten op een telefoontje dat ik twee jaar geleden al zou krijgen…

Verder maakt het uit wie je kent en wat je bereid bent om neer te tellen. Ik betaal nooit maar dan ook nooit list price. Hoezeer mooi de sfeer of vriendelijk de verkoper ook is. Maw: je zult nu ook kunnen bestellen want ik zag her en der orders opgenomen worden maar dan betaal je de full monty en dat weiger ik gewoon.

1 like

Maar een BLRO krijg je toch niet onder list denk ik? Zo ja geweldig natuurlijk.

Ik vind hem voor list al geweldig!

1 like

Dubbel elite!

1 like

En je mag gewoon lekker in je comfortabele stads kloffie. How convenient!

2 likes

Haha, dubbel de sjaak! Als je dan nog niet verkocht bent :wink:

Zijn we elkaar gister misgelopen als je d’r ook was. Ik had op mijn auto een bumpersticker van het forum en op mijn jasje een HF button :joy::joy:

2 likes

Bestaan die dan :joy::sunglasses:

Vast wel, voor op de geruite jagershoed…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik was er niet helaas. Kijken is ook leuk, maar ik stap pas in de auto als ik kan kopen.

3 likes

Mag ik mee als jouw +1? :heart_eyes: Als je wil dat ik make-up op doe, moet je het even zeggen.

Oh edit: dat was gisteren :unamused:

4 likes

Volgende keer licht ik je op tijd in en mag je mee als mijn chaperonne. Met een lichte terughoudendheid omdat ik niet weet hoe Tenue de Ville in Twente geïnterpreteerd wordt.

2 likes

Leuk man. Als ik het op tijd hoor, ben ik erbij :sunglasses:

Maak je daarover maar geen zorgen, ik kom dan gewoon in tweedelig zonder das.

Niks aan het handje.

3 likes

Had ie daar nou een Ebel om

3 likes

Waarom denk je dat (two tone) Ebel horloges zo populair waren toen? Dit los van pastel tinten voor exhte kerels
:mask:

1 like