Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Thnx

“uw geduld wordt nog even op de proef gesteld” :upside_down_face:

3 likes

‘even’ is natuurlijk een relatief begrip. :slight_smile:

Beste medeleden,

Heerlijk op vakantie in Bella Italia! Al hadden we voor de zon net zo goed in NL kunnen blijven :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Vandaag shoppend voor een nieuwe Navitimer (irl toch best wel fraai maar 7k… oei, kweenognie) werd mij bij een lokale AD van Tudor een Black Bay 58 op staal aangeboden voor iets minder dan list: 3.300.

Naar verluidt is het de enige BB58 die de AD op voorraad heeft. Dat kan (en zal wel) een verkooppraatje zijn maar gezien de schaarste/wachtlijsten elders, misschien ook niet. Lastig om te beoordelen.

Wie mij een beetje kent weet dat ik van de wat grotere BB’s ben met ETA uurwerk dus het roosje op de wijzerplaat. Dus de BB58 hoef ik niet aan mijn collectie toe te voegen ook al is het een prachtige en slanke beauty om te zien en om om de pols te hebben :star_struck: !!

Ik ga het horloge niet voor mezelf kopen en dan binnen no time in het blauwe gedeelte zetten hier. Indien ik daarom iemand van het forum van dienst kan zijn door de BB58 voor hem/haar op te pikken bij de juwelier hier: stuur me ff een PB om wat af te spreken.

Ik post dit bericht ook ff in het Tudor Only topic.

Cheers,
:sunglasses:
Otto

9 likes

16710 is het enige juiste antwoord.

1 like

Neen hoor. Wordt hier dagelijks gedragen

11 likes

En terecht! Prachtklok :+1:

1 like

@lasteraar sla je slag.

1 like

Prachtige forum spirit

Hij heeft denk ik al 'n PB van 'n bekende van me!
Zit ook op het forum, maar weet zijn forum naam niet, lol.

Kijk jij weet tenminste waar hij voor bedoelt is :kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes:

2 likes

Hulde - wat een mooi gebaar.

Mooi vergelijk!

4 likes

En zoals verwacht…geannuleerd :thinking:
Helaas geen GMT voor mooi prijsje.

1 like

Voor de liefhebber, bij S&C Den Bosch zowel de BB58 en de Pepsi GMT op staal

5 likes

@lasteraar

1 like

Dan ga ik morgen even kijken. Dank je voor de tip

1 like

Ik hoef hem al niet meer.
Het is het gewoon allemaal net niet.

2 likes

Nog even side by side.

Ik vind de BB58 echt te klein. Pepsi GMT wel erg leuk, maar

aldus ook mijn vrouw.

1 like

Zo zie je maar, ieder zijn ding. Ik vind ‘m al aan de grote kant dragen op staal op mijn 17cm pols, zeker groter dan de diameter doet vermoeden :blush:

Aan de andere kant, dit weekend liep ik rond met een 35mm Nomos dus ik zal wel de norm niet zijn :thinking:

2 likes