Rolex of Tudor

Dit dus helemaal :+1:

4 likes

Of een G-Shock … :laughing:

Rolex past in iedere combi. Een echte allemansvriend :clown_face:

4 likes

Zouden ze geen Dom Perignon gebruiken? Staat wat hoger in hun vaandel dan Moët natuurlijk, maar voelt wel wat zonde om 6k aan champagne weg te spuiten per race.

1 like

Niet stemmen is op beide stemmen :wink:
Allebei knallers trouwens !

2 likes

Erg blij met me Tudor bb 34. Weet nog niet of ik deze zal verkopen, om uiteindelijk een rolex te kopen. Dus voor mij beiden? :grin:

1 like

Ik heb beide merken, maar Tudor blijft toch mijn favoriet.

10 likes

Maak daar maar rustig alle merken van.

9 likes

Tudor Submariner

2 likes

Rolex, veel draagbaarder en comfortabeler.

Speciale momenten sowieso Rolex.

1 like

Ik heb op Tudor gestemd omdat ik niet op beide kon stemmen.

Eerste Rolex NA volgt eind deze maand maar het gevoel erbij is al geweldig!
Daarnaast heb ik een P39 die echt super super goed bevalt. Dus ik zou zeggen van allebei 1 :grin:

2 likes

Rolex +1
Overpriced? Ja
Gehyped? Ja
Beste prijs kwaliteit? Nee
Wil ik hebben? Ja

2 likes

Voor mij is dit duidelijk Rolex. Niks mis met Tudor, maar mij persoonlijk spreekt het toch minder aan.
Gek om dat over het goedkopere van de twee merken te zeggen, maar voor dat geld zijn er voor mij interessantere merken.

1 like

En wij kunnen maar 1 kamp kiezen maar zelf kies je voor beide!!

Kamp Tulex!!!:muscle:t2::muscle:t2:

2 likes

In bezit van een ranger, dus voor nu kamp Tudor. De kwaliteit en zorgeloosheid van een ranger is fantastisch. Voelt je niet bekeken, kan altijd en overal mee, loopt net zo COSC als een Rolex.

Maarja, een explorer I of II zeg ik ook geen nee tegen. Maar dat is toch weer die allure van het merk. Kun je veeeeel van vinden, maar blijft wel hoe het is. En daar geniet ik dan stiekem ook wel weer van.

2 likes

Rolex voor de Explorer en de OP

Tudor voor de BB58 in 925 zilver

Verder vind ik van beide merken niet zo veel interessant.

Toch geef ik de win aan Tudor omdat Rolex niet onder de radar kan, om het vriendelijk uit te drukken :joy:

1 like

Gave collectie!

1 like

The best of both worlds :heart_eyes:

1 like

Leuk om alle verschillende reacties te lezen! :smiling_face:

1 like

Of gewoon kamp, mag ook hoor :laughing:

Wanneer dan? Ik wacht nu al een jaartje of 30… :man_shrugging:t2:

Was een…

eergisteren niet nog “het liefdeskind van een een Blancpain Villeret (:face_vomiting:) en een poor man’s Breguet”? :thinking:

Maar je hebt wel gelijk wat mij betreft. Vandaag dan :rofl:

Het is een reclame uiting hé. De gemiddelde Viaplay abbo kun je niet een flesje Dom P. slijten…

Maar ff on-topic: ben niet in het bijzonder van één van de twee. Maar als ik moet kiezen dan toch Tudor. Wat mij betreft wat sympathieker, een betere propositie en die titanium Pelagos is wel echt een erg goede tool watch / beater

2 likes

BB 34 heel mooi horloge, lekker van genieten!

1 like