Kamp Tudor.
4 redenen Waarom:
Ik zie hier 4 Michael Kors horloges met een verkeerde print op de plaat.
Dat komt zeker doordat er drie stuks bij staan welke het triplock systeem hebben. Snap ik, ik heb die verwarring ook vaak
Dankjewel
Casio.
Heel mooi! Vind de afgeleefde modellen nog iets gaver eerlijk gezegd. Horloges voor de duidelijkheid.
Nou, TH exit vanaf heden. Bedankt voor de info.
Dat ik dit weetje miste, bewijst mijn afkeer van de F1âŠ
Prachtig
Tellen (voormalige) team sponsors ook? Want dan kun je nĂłg meer merken afschrijven
Ik heb me met een DJ nog nooit bekeken gevoeld. Sterker nog, ik ben er -op een hele enkele keer- na nooit op aangesproken.
Hoppa, opgelost. Topic kan dicht.
Dat geldt slechts voor de Sub
Jawel hoor, met een OP om de pols blijf je onder de radar, meer dan met de gemiddelde Breitling klatser.
Kamp? Bijzonder. Ik vind toevallig Breitlings erg mooi. Veel modellen die bij mij in de smaak vallen. Daarbij vind ik Tudor (met name) en in een enkel geval Rolex ook een mooi model hebben. De âkamp vraagâ geeft me het gevoel dat als iets wat meer je smaak is, iets anders niet danwel minder zou deugen. Als horloge liefhebber kan ik veel waardering hebben voor veel merken en in het bijzonder voor specifieke modellen. A matter of taste I guess.
Weet je het zeker? Als ik heel eerlijk ben vind ik de meeste duikers in goud of bi-color redelijk kamp⊠Tis maar een persoonlijke mening hĂ©, voor ik weer een setje Ogers in mân nek krijg
Nee hoor, en was ook niet serieus bedoeld. De goede verstaander begrijpt dat. Ieder het zijne.
Is dan ook luider dan een opstijgend vliegtuig.
De OP is precies de rolex die het meest onder de radar is idd.
Oger , die heb ik al een tijd niet gehoord. Daar ging je vroeger heen als je geld had. Dan werd je wat aangesmeerd en dan was je weer het mannetje ! Kijk maar uit ja die zitten naast de S&C âŠtoepasselijk