Rolex oyster gekocht bij juwelier, met gebreken?

Hij had eerst een afspraak gemaakt om 12 uur en ineens vertelde hij dat hij toch niet open zal gaan. Daar komt de paniek vandaan

de wijzerplaat is iig lelijk. en de swiss made hoort vrij te staan van het steentje.
misschien is die wel echt maar is het een frankenstein horloge?

als het zo een lekkere shady gare juwelier (als je het zo kan noemen) in Antwerpen is dan hoop ik voor je dat je je geld terug gaat krijgen.

ben benieuwd!

Ik heb van dit model geen verstand :face_with_monocle:Maar hoort de band wel bij dit model Rolex?

Lid sinds een uur en drama voor een jaar :joy:

16 likes

Snap het best ?opgelicht? en in paniek.
Daar moeten we ook begrip voor hebben.

8 likes

Eens. Ben benieuwd hoe de gemiddelde hf’er zich op dit moment zou voelen in dezelfde situatie. Van achter een toetsenbord is het altijd makkelijk oordelen.

3 likes

Ik kan de foto niet zien…

De gemiddelde hf’'er zou nooit in deze situatie terecht komen, aangezien hij eerst goed onderzoek zal doen…

2 likes

Is het mogelijk om foto’s te plaatsen?

Foto privé toegestuurd gekregen:

Waarom niet direct omgekeerd en terug naar de winkel gegaan? Dat had een hoop leed bespaard.
En bij de volgende aankoop dus beter opletten in de winkel. Liever een half uur extra om jezelf ervan te overtuigen dat alles klopt en je vooral niet laten haasten.


Mis ik een stukje van Y of lijkt het ?

2 likes

Dat is niet het enige :joy:.

5 likes

Wijzers met lume horen hier ook niet op.

1 like

Op een Oyster Perpetual zitten toch gewoon wijzers met Lume? Of vergis ik me?

Wat is er met de TS gebeurt? Ik hoor niks meer van hem.

Hij is pas een uur weg. Geen haast

2 likes

Die staat wellicht voor de deur van de betreffende juwelier te wachten tot hij naar binnen kan?

Of heeft eieren voor zijn geld gekozen…

1 like

Post limiet en kan niet meer reageren?

1 like

Ik keek even op chrono24 en zie op de 116234 met diamantjes alleen versies met wijzers zonder lume.

1 like

Geen lume op de plaat = gesloten wijzers.

Ehhhhh… ik denk dat jij de volgende gewoon bij een AD moet kopen. Er klopt weinig aan dat ding.

5 likes