Ja en je moet nu proberen nog zelf de BTW terug te gaan vorderen…
klopt
Klinkt als een hoop gezeik wat je redelijk eenvoudig kan voorkomen door er vooral niet te kopen
klopt
Hi All, de laatste stand van zaken;
BTW ondertussen ook netjes terug ontvangen, dus al met al was mijn verlies € 60,- verzendkosten naar Singapore en een boel wijze lessen verder :).
Het horloge dat ik op chrono24 op het oog had, ben ik een tijd verder mee aan het onderhandelen geweest en heb ik uiteindelijk kunnen aanschaffen voor € 5950,- + Escrow en certificering. Alles was in orde en heb dus een complete set inclusief box, papieren en certificering. Oorspronkelijke vraagprijs was € 6849,-
14 november heb ik hem ontvangen, en hij bevalt mij erg goed. In het echt ziet hij er nog strakker/mooier uit dan op de foto. Ook loopt hij als een treintje. Ik heb hem rond 14 november ontvangen en een aantal keer gedragen en op tijd gezet. Tussendoor in de watchwinder gehad en vandaag begon hij pas bijna een minuut uit de pas te lopen. Van al mijn automaten heb ik dat nog bij geen een meegemaakt dat hij zo lang “op tijd” blijft.
Ik persoonlijk vind het ingetogene van dit horloge erg mooi, less is more.
Ook de degelijkheid van het horloge is erg fijn om aan te voelen, ik had dat bij de 36 al ervaren ondanks het kleine formaat maar deze is helemaal top.
Ik ben er erg blij mee
Heel mooi! Eenvoudig maar grote klasse. Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.
Mooi horloge! Geniet ervan.
Gefeliciteerd. Prachtige OP
Heel mooi! Geniet van je mooie OP
Die is echt mooi!
Tof dat je nog een update post, en wat een schoonheid Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Verstandige keus. Mooi horloge die OP39!
Nice!
Wat een verhaal, wat een goede les en wat een gaaf horloge heb je uiteindelijk!!! Veel draag plezier