Rolex Oyster Perpetual Datejust reparatie

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Tbh zie ik dit echt zeden dus snap dat je er verrast door bent. 1x eerder meegemaakt bij een full roman Day-Date waarbij ongeveer de helft er af lag. Viel wel te verklaren want meneer zijn ex-vriendin had hem 3 verdiepingen naar beneden geflikkerd toen ze achter zijn affaire kwam :joy:

31 likes

Zij had de reparatie toen ook betaald? :wink:

1 like

Drie verdiepingen omlaag, nog knap dat de drager het heeft overleefd!

(Zo’n inkopper dit)

:slight_smile:

8 likes

je zult het niet geloven maar er zijn ook andere mensen die er wat van af weten…

1 like

Ja, dus?

Jasper reageert snel en is betrouwbaar.

Dat klopt maar het verbaast me soms dat er wordt gedaan alsof hij de enige is die er wat van af weet

Het voordeel van @AmsterdamVintageWatches om hulp vragen is weten waar je kan aanbellen wanneer het niet klopt :upside_down_face:

1 like

Dat is natuurlijk onzin.

Hij heeft wel het risico z’n goede naam te grabbel te gooien als ie er naast zit ja. Maar verder is ie je niets verschuldigd natuurlijk.

3 likes

Uiteraard. Het was ook een grapje. Als je onzin plaatst:

Krijg je onzin antwoorden.

1 like

Excuus, dat had ik niet door.

1 like

Dat zal vast zo zijn. Maar zou het persoonlijk wel prettig vinden bevestigd te krijgen of iets real or fake is van Jasper. Ik vertrouw dat ventje gewoon :pray: “Ventje” met respect. Er zit kennis in voor iemand van 200 jaar :+1:

2 likes

Meer een smakzoen, zo te zien. :wink:

1 like

Kan het beste merk overkomen. Heb losse indexen gezien van Diesel en Police horloges, tot Breitling. Rolex nog niet. :wink: Die badkamertegels zijn hard hoor.

Denk -gezien aan de schade op het glas- echter eerder, dat we hier met asfalt te maken hebben. :no_mouth:

1 like

Jasper is erg zelfverzekerd. Maar hij laat ook wel meer Rolexen door zijn handen gaan dan de meesten van ons. Ik had ook al sterk het idee dat-ie echt was, en ben bepaald (nog) geen Rolex-kenner.

2 likes

Rolex en asfalt zijn inderdaad een lastige combi:

3 likes

Damn! :sweat_smile::sweat:

Die is echt…

Echt naar de Klot#

Tjonge jonge, t lijkt wel alsof ze halverwege een bark-finish zijn :grimacing:

Nog wel mooie facetten :laughing: