Is zo gek nog niet hoor met de hedendaagse super replica’s
Ze kunnen het echte horloge met doos en papieren maar met het replica binnenwerk verkopen.
Vervolgens voorzien ze de super rep van het Rolex binnenwerk en verkopen dit zonder toebehoren.
De eerste verkopen ze aan een liefhebber die nietsvermoedend en gerustgesteld is door het volledige plaatje van doos , papieren , hangtags , enz …
De tweede zal opengemaakt worden en door de meeste “experts” goedgekeurd worden aangezien het een echt binnenwerk is.
Super rep 500 euro, Sub als voorbeeld voor 8500 euro maakt samen 9000 euro in aankoop …
Brrrrr 🥴
Afspreken op het politie bureau, kunnen ze hem meteen aanhouden
HP is dicht dus das wel handig…
Welkom 040
Getver, hoe komt men er op
Zonder knappe foto’s kun je helemaal niets,zoals gebruikelijk zijn ze weer eens wazig
Zeker waar maar daar komt toch ook wel een goede sleutelaar aan te pas denk ik, tenzij ze een goede rep kopen met een 3135 clone maar volgensmij komen de meeste goede rep’s met een 2824 of 2836 vanwege de betrouwbaarheid Ach je kan het zo gek niet verzinnen of ze zullen het wel proberen.
Niks mis mee. Alles op de foto’s klopt. Ook de prijs van 8000 euro klopt met begin 2016… de doos de nummers alles ziet er goed uit.
De vraag is alleen waarom zou iemand een horloge van 12k (de waarde nu) ruilen voor een gitaar van 4K
Vraagje. Heb je alles wel gelezen? Ding is geheel of gedeeltelijk fake.
Ik Lees dat ze langs schaap zijn geweest en dat kast en band echt zijn?
Wat mis ik dan?
Ik zie het al… maar ik geloof nooit dat een zaak het uurwerk gaat vervangen voor een clone
Ik ook niet.
Conclusie: een goede kwaliteit fake.
Helemaal onbetrouwbaar.
Je had er mooi ingestonken, m’n jong🙄
Gezien de dikke vingers en zeer kort geknipte nagels op de foto’s, is de aanbieder van het horloge waarschijnlijk geen gitaarspeler.
Waar kan je daar info over vinden? Hebben hier oa. een '63 Fender Precision Bass van mijn vrouw haar wijlen vader. Zou eens willen nakijken of het nog de originele potmeters zijn.
Bedankt, ik zal het eens nazien
Heb je de worsten-vingers van (lang wijlen, inmiddels) Andres Segovia wel 's gezien…?
Gesteld dat je rechtshandig bent, dan zal je te allen tijde de nagels van je linkerhand kort houden, anders schrapen je nagels over de toets van de hals. Snaren indrukken met lange nagels is echt een probleem.
Eigenlijk meer iets voor off-topic, maar dat is een forumonderdeel wat ik (nog) niet kan zien.