Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

Ik ging er eigenlijk van uit dat @HanDavinci een gouden Day Date zou dragen maar het schiet me net te binnen dat dat er niet meer in zit. :open_mouth: :frowning:

1 like

Mag ik er ƩƩn kiezen om te lenen tijdens de dag? :sunglasses:

Hey ho ho, wij weten prima wat wel bij een pak kan en een duikhorloge is het niet. Ik denk dat ik ervoor kies om geen horloge om te doen. Dat is 1. netter en 2. veiliger.

3 likes

Hmmm, jij gaat krassen maken met die manchetknopen…

2 likes

Dat!

1 like

Die knopen maak ik me nog het minst zorgen om…

2 likes

Wat een meuk is zo’n Rolex dan toch ook dat je je moet afvragen of het wel bij de kleding KAN die je draagt.

Hoeveel is zo’n ding?

Ik zag er laatst eentje voor 600 euro op Marktplaats volgens mij, ik wilde hem nog afhalen op Terschelling maar toen bood iemand anders al 650. :frowning:

1 like

nou zeg… een Brit die een andere Europeaan de maat neemt qua mode ??

1 like

Sodeju. Ik kom zelf niet verder dan Toga met Cocktail Time.

3 likes

Dan krijg je mijn Parmigianie :drum:

3 likes

Eerste keuze zou ook de JLC zijn, dus we komen al dichter tot elkaar.

2 likes

Waarom moet ik bij het woord toga aan manke Nelis en leverworst denken? Pardon. Dat was een of topic zijspoor. :grinning:

Ik vind dit al op de grens van te frivool. :grinning: Wij zijn het eens, geloof ik.

1 like

Yup.
Met een ander (strakker) bandje kan het wel weer prima denk ik.

Ik heb ivm een borrel op het werk een Karmelietje, een Grand Cru en twee vage Scotch Ale achter de kiezen en toch kan ik die volstrekt vage associaties niet duiden. Daarom mijn aanbeveling: leg uit wanneer je weer nuchter bent. En ik ook.

Echt iets doen dat een ander aanstootgevend zal vinden of dat respectloos overkomt is natuurlijk niet ok. Maar ik dacht niet dat wij het daar hier over hadden.

Een keer in de zo veel tijd moet ik een pak dragen naar een gelegenheid waar het inderdaad gepast is om ā€œcorrectā€ voor de dag te komen. Voor alle andere gelegenheden is er (in mijn geval dan) echt nog wel wat flexibiliteit. Sterker nog, het wordt eerder positief dan negatief ontvangen. Maar ook dat is afhankelijk van de situatie. Ik werk gelukkig niet op het ministerie.

Gewoon even goed naar de tekst luisteren en voor je geestesoog een set rechters en advocaten de polonaise zien doen.

1 like

Draag Mn No Date, Batman en Hulk heel soms bij een pak maar vaker de YM

De Explorer 2 en Deepsea draag ik beide nooit bij een pak

Zelf vind Rolex het in ieder geval prima kunnen…
Wie zijn wij om aan hun objectieve houding te twijfelen?
Alsof zij er beter van zouden worden… oh euh… nou ja.
Alsnog…

1 like