Oeps. Fixed that!
Overdenkers, brrrr.
Een uitgesproken sportmodel heeft zo’n bezel. Dat zie ik niet als los te koppelen fenomenen.
Amen to that.
Daar was trouwens niets, maar dan ook niets kunstzinnig aan. Hij profileerde zich daarmee gewoon als onbeleefde en smakeloze hork.
Ik had hem ten tijde van mijn scheiding graag gebruikt.
Quod Erat Demonstrandum.
Mijn punt precies. Ergens tussen ‘subtiel een Sub onder een pak’ en ‘witte schoenen op het bordes’ zit een lijn waar je niet overheen moet willen. Puur omdat @Schoen een sportmodel draagt zal ik niet gelijk denken dat hij zichzelf boven mij stelt, ik zal het hoogstens een aparte keuze vinden. Maar stel dat iemand op mijn receptie een sportmodel draagt, én sportschoenen draagt, én geen das om heeft, én zijn zonnebril ophoudt, dan zal ik op een gegeven moment wel een beetje teleurgesteld zijn dat ik het kennelijk niet waard ben dat je je roep om uniek te zijn even opzij zet.
Ik kan er de vinger niet op leggen waar voor mij de lijn ligt, en ik ben al helemaal onvoldoende invoelend om te kunnen beoordelen waar die voor een ander ligt. Daarom speel ik altijd maar lekker op veilig, hoewel dat soms ook als stijf en afstandelijk wordt ervaren. Al hangt dat laatste ook weer samen met mijn gebrek aan invoeling. Het is wel jammer, want er zal dus van mijn keuzes niet een ontwikkeling uitgaan naar een nieuwe mode ofzo, maar ik voel me er prettig bij.
Ik verwoord het natuurlijk lekker extreem allemaal. Jullie mogen allemaal op mijn feestje komen. Dat wordt toch op een naaktstrand, dus ik raad iedereen juist áán om een Sub om te doen. Maar zet alsjeblieft in ieder geval je zonnebril af voor de foto.
Dat ben ik absoluut met je eens. Misplaatste ijdelheid is verschrikkelijk!
Ik citeer een wijs man:
Ja. Wat denk jij? Dat ik een jasje aantrek zonder strik? Een das kun je vergeten, ik vind mijn individualisme belangrijker.
En het staat mij gewoon geweldig, no shame in saying that. Dan loop ik langs een spiegel met een frisse getrimde baard erbij en denk ik; hotdamnnnnn son, jij mag er zijn.
Nee. Dat wordt gewoon een driedelig chef.
Dan moet ik zorgen dat ik het eerst bij altaar ben, anders loop ik haar nog mis. Twee man in driedelig; zoek de verschillen.
Jij mag manchetknopen dragen, ik niet.
Goed idee! En ik stuur onze @tompj wel een selfie van mij op de ochtend van je trouwdag. Als hij zijn akkoord geeft ben ik klaar om met jouw single tantes te gaan swingen
Dan stuur ik @tompj ook een preview. Niet dat ik er dan wat aan kan/ga doen, maar gewoon omdat het kan.