Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

:joy::joy::+1:

Ja.

Doen waar je jezelf prettig mee voelt.

Bij mij op kantoor lopen ze vaak met een Garmin of zoā€™n satellietschotel onder de manchet. (Zo ver als dat er onder past). Dus dan moet een sub wel kunnen!

1 like

Stuk voor stuk stijvolā€¦

Geen Sub onder een pak? WTFā€¦tuurlijk wel. Degene die het niet doet heeft waarschijnlijk geen Sub tot zijn/haar beschikkingā€¦



12 likes

Nou da deze post kunnen we het er wel over eens zijn toch?

Het hoort nietā€¦

12 likes

Denk dat de vintage GMT masters zoals de 1675, 16700, etc. prima kunnen omdat ze net wat skanker zijn dan de moderne versies. De zwarte variant is wat minder aanwezig en getuigd m.i. zelfs van een goede smaak, maar ook een gekleurde variant zou prima kunnen en getuigd van karakter als je dit slim weet te combineren met een riem, schoenen, pochet, etc. waar je de kleur van het horloge dan weer een beetje in terug laat komen. Draag persoonlijk onder een pak vaak een Airking, bij casual chic veelal een moderne of vintage GMT-Master maar ook wel eens de speedmaster op leer.

Nee, geen optie. Niks tegen Rolex, maar de combinatie vind ik zelfs tegen het ordinaire aanschuren, zeker met een Sub.
Nette, platte, onopvallende dresswatch kan nog net, maar eigenlijk geen horloge om: zo heurt het.

1 like

Geen horloge onder een pak? Veel gekker moet het niet worden.

1 like

Ik doe het wel gewoon :rofl:

1 like

Dus jij weet niet wat bijvoorbeeld een tampon is?
:stuck_out_tongue:

Volgens sommige kan een sub niet onder een pakā€¦:joy: .:joy: eigenlijk is dit en raar topic. Lekker dragen wat je wilt toch? ik zie dagelijks onder pakken allerlei horloges vandaan komen van klein tot groot van staal, leer , kunstof van smartwatch en alles wat er tussen inzit, zeg maar eigenlijk alles wat je maar kan bedenken op gebied van horloges. Alleen hier op het forum maken we er een puntje vanā€¦ in de grote boze buitenwereld geen Hond natuurlijk.:wink:

4 likes

Ik draag zo ook elke dag een pak, donker grijs voor op het werk. Met de Sub er uiteraard onder, top combi!:muscle::muscle::+1::+1: een vrouw met een submariner is gewoon super tof!:muscle:

1 like

Nouā€¦ nee. :roll_eyes:

Een DJ kan wel, een Sub of SD vind ik er lomp en log uit zien onder een mooie manchet en goed sluitende arm van een colbert.

Ja! Nooit gedacht dat de dag zou komen:

5 likes

Moet wel een beetje een knap pak zijn.
Anders vraagt iedereen 'is het een echte?'
En wat dan nog?
De meeste mensen zien het verschil toch niet :grin:

Maar, sowieso een sub met een pak, dan moet ik altijd gniffelen.

1 like

Wauw :grin: na het zien van deze fotoā€™s weet ik het zeker :heart_eyes:

Je ziet eruit als een idioot met een sub onder een pakā€¦ Diep triest (snap je hem? ā€œDiepā€? :smile: duiker?)

Kom op jongens het is een duiker. Er bestaat niet voor niets de term ā€œduikersā€ en ā€œdresserā€ā€¦

Rolex kan wel. Pak niet.

9 likes

:joy: