Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

Sommigen vinden wel sommigen niet. Wat schiet je hier mee op?
Doen wat je zelf mooi vind! Maling aan etiquette!

1 like

Onder een trainingspak wel

3 likes

Maar even serieus: al dat gewouwel over wanneer welk horloge kan, kom op mannen, dat uiterlijk vertoon altijd en druk maken om dit soort Viva forum praat🤮

16 likes

Begrijp je volkomen , maar als je nu een sub heb en je krijgt een gelegenheid waar je en pak moet dragen .moet je dan je horloge waar je trots op ben dan thuis laten ?

2 likes

Ach ik had ooit een meeting en toen had de persoon tegenover me een Ploprof onder zijn pak. Doe je het met een Sub nog best beschaafd…:wink:
Ik had mijn Speedy om, werd dus best een leuk gesprek, alleen niet over het onderwerp wat op de agenda stond…:sweat_smile:

2 likes

:clap::clap::clap::facepunch:

Goed punt. En inderdaad lastige situatie. Ik persoonlijk zou hem niet om doen, ondanks dat het mijn lievelings horloge is.

1 like

Waarschijnlijk loopt het grootste gedeelte van de gasten met lorus, guess, michael kors, fossil dus niemand zal zich aan jouw sub storen. Ik zeg doen waar je je goed bij voelt. Helaas heb ik (nog) geen submariner…

Met een duiker als een Sub onder je pak loop je gewoon voor lul. Beetje hetzelfde als een duiker van Smit Internationale met een Vacheron Constantin op een krokodillenleren band even een uurtje onder water gaat lassen.

1 like

Wat een BS topic. :grin:

Alsof een toolwatch alleen maar gedragen kan worden voor de functie waar die voor gemaakt zou zijn. :see_no_evil: een sub als je duiker bent, een yachtmaster op de zeilboot en een explorer als je bergen beklimt of aan speleologie doet?! Oh ja en een dresswatch als je op kantoor werkt. Afdeling debiteuren en crediteuren.

En hoe zit dat dan met een GMT? Als je als business man vroeger in de Concorde zat?!
Man man wat een onzin… nee alleen de piloot mag er 1 dragen.:man_facepalming:
Nou veel succes met dit topic.

Oh. Kennen jullie het stijlforum? Wellicht beter om daar deze vraag te stellen. Heeft toch niets te maken met horloges?!?

Straks is er een vraag of een sportrolex gedragen kan worden bij nette schoenen? Of een dresswatch als ik gympen draag… :flushed::see_no_evil:

:beers:

9 likes

Ah joh zeurpiet :joy: Ik vind dit het eerste leuke topic sinds tijden, eindelijk niet dat gebash op elkaars merken, die vergelijkingen of die halve tamme polls.

On topic: Ik draag weinig pakken, wel veel jasjes, maar dan meer casual.

En de Polar van @SwedishChef eens onder een manchet geschoven:

Leer of de Oyster band, het had niet uitgemaakt. Ik vind het verschrikkelijk.

7 likes

Wat een onzin mening. Pas jij echt je horloge ook aan aan je dagelijkse omstandigheden?

Ik snap best dat die duiker niet gaat lassen met een vc, maar een niet duikende lasser gaat ook niet met zij vc om lassen. Denk ook niet met zijn Rolex. Maar dat terzijde.

:beers:

1 like

Uhm…ik wel.

4 likes

Soms voel ik me rebels.

Dit staat veel beter.

10 likes

Han, koop een Orient bambino…:joy::joy::joy: die Rolex kan echt niet hoor…:rofl:

Jaja zit wel iets in. Is ook wel vermakelijk. Je kent mij toch :grin:

Nog een paar dan:

  1. Maar wat vinden we eigenlijk van een Speedmaster pro op staal onder een pak? En ik bedoel niet wen ruimtepak :wink:

  2. Of een Breitling buiten de cockpit zonder pilotenjack?

  3. Of een datejust rolesor jubilee op het strand? Of oo het bedje bij het zwembad? In alleen een badjas en zwemshort?

:grin::beers:

1 like

Leg uit? :joy:

Of mis ik het verschil tussen “weten wat iets is”, “beschikking hebben over” en al dan niet gebruiken?

Overigens vind ik de witte plaat van de Explorer hierboven níet de mooiste combi onder een pak…

Ja dat doe ik zeker

1 like

Tenzij je 00 voor je nummer hebt :wink:

Begin er niet over.

:roll_eyes:

Ah, die zie ik wel zitten. Mijn conclusie is dat de DJ overal matcht, altijd.

Maar mag een Day-Date ook?

3 likes