Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

Op 1 dag?
Dus als je gaat zwemmen de sub en als je met je lief gaat dineren de omega constellation? En overdag de Applewatch?

Ik doe dat overigens wel met auto’s.
Naar kantoor in een pak met de BMW, Als ik boodschappen ga doen neem ik de Dacia van mijn lief en een lekkere hoodie op mijn jogginbroek en later op de dag trek ik nog regelmatig mijn tweedjasje aan en een sjaaltje. En dan hoop ik dat mijn landrover series start…
:wink:

Het mag kijk maar :innocent:

5 likes

Ik zou terughoudend zijn in dit in het openbaar zeggen

6 likes

Staat zeker beter!

Maar dat wil toch niet zeggen dat dat andere niet kan? :wink:

:wink::beers:

2 likes

Haha als jij met je vintage Daytona om…die Dacia totalled en een kras op de lug maakt heb je denk ik acht Dacia’s afschreven :joy:

3 likes

Het mag overigens ook van Harvey:

4 likes

hahahaha :rofl::joy::joy:

1 like

En toch is dat het mooie van die sportrolex.

Die hoef je niet te wisselen :grin::v:️:beers:

1 like

Een sportrolex? Zitten daar andere velgen en een spoiler op ofzo? :joy:

3 likes

Touche :wink:

Sportrolex. Sorry als je niet wist wat daar mee bedoeld wordt. Het betreft een Rolex sportmodel. Kan gebeuren. :grin::v:

:beers:

image

8 likes

Ik vind welk horloge dan ook onder je ruimtepak nogal nutteloos…:nerd_face:
En ik draag mijn Speedmaster op leer. Draagt fijner en is mooier. Overigens niet onder een pak. Wel als ik een overhemd draag.

1 like

Je weet dat je in je avatar een speedy op staal onder een pak hebt?

9 likes

:joy::raised_hands::raised_hands:

Ik draag wat ik wil dragen, momenteel een bananen room ijs gele g-shock onder een pak. Laat de meeste mannen eerst maar eens een fatsoenlijk pak en schoenen kopen dan praten we verder over de accessoires.

7 likes

Nee dat weet ik niet, want dat is niet zo. :slightly_smiling_face:

Dat is wel een 36mm Seamaster Omegamatic. Vond dat dat wel kon gezien de kleine diameter…

4 likes

Excuus. Toegegeven, was een gok :-).

2 likes

Haha, soms moet je een gokje wagen! :grin: