Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/d/6/8d65022a8c5d6b0c682917354f67aaa52716c284.jpg

Die zal hij niet zoveel meer dragen nu hij ambassadeur van Tudor is.

Niet vragen. Gewoon doen.

Ik draag geen pakken. Mag ik een dresswatch om doen???

Onbestaanbaar :joy:

1 like

Best raar, de vraag waarom je wel of niet een Sub onder een pak mag/kan/moet dragen.
De vraag op een/dit horlogeforum moet zijn: Mag/kan/moet ik een pak OVER mijn Sub dragen.

2 likes

Watch-Over-Cuff-II

Zo kan het ook

5 likes

Even testenā€¦

Nee geen gezicht!

Kom op mensen, MELK ZIT IN EEN PAK! Het is een kostuum!

3 likes

Dus de nieuwe vraag is: mag een Rolex bij een verkleedpartij?

4 likes

Zeker wel! Persoonlijk gespot bij kabouter plop.

3 likes

Edit: ik doe een @anon11367652EVā€™je en trek mijn comment terug.

1 like

Lolbroek. :joy::joy::tumbler_glass:

1 like

Een kostuum draag je met carnaval. :+1:

6 likes

Bassie en Adriaan dragen een kostuum.

Edit: ah fuck, nu is @flowert sneller. Ik wist wat hij aan typen was :joy:

5 likes

Of deze onder je pak, heb je meteen ook genoeg ruimte om je heen als je paar keer goed wappertā€¦

1 like

God wat maakt iedereen zich druk om wat een ander kan zeggen. Of nee, wat een ander kan denken ( aangezien niemand naar je toe komt om te zeggen dat je Rolex te dik is voor je pak ).

Ik heb een tip voor iedereen die zich druk maakt over deze oh zo gevoelige kwestie :
Stel jezelf nou eens deze vraag : wat is het aller- aller- allerergste wat er zou kunnen gebeuren als je deze fashionblunder :nauseated_face: zou maken ?
Dat Henk van de administratie denkt " poehpoeh moet dat nou ā€¦ " ?
Of dat Jeurt Kelder naar je toe komt met zn geruite bretels en zachtjes in je oor fluistert dat " het niet heurt " ?

Meer kan er namelijk niet gebeuren. Punt.
Oh misschien daal je in aanzien bij een paar onbekenden ( die je waarschijnlijk ook nooit zult ontmoeten ) op een forum far far away in Neverneverlandā€¦over horloges :thinking:

Stel je voorā€¦Diederik van de sales-afdeling zou eens wat over je denken.
Want daar gaat dit namelijk allemaal om : wat zou een ander wel niet over mij denkenā€¦
Onzekerheid dus.
Als een puber van 14.

12 likes

TouchƩ :joy:

1 like

Ik wist het wel, zag hem al een paar keer vreemd kijken, morgen kan die gelijk zijn spullen pakken. :wink:

3 likes

Nog eentje danā€¦image

1 like

Beckham ziet er tegenwoordig steeds meer uit als een soort liefdeskind van Wolverine en de Tattooed lady, dus ik neem die foto even voor wat het is.

Au. :slight_smile:

1 like

Ho hoā€¦ Op kantoor is het juist zo dat ik iets denk van alle Diederiken, Jan-Jaaps en Robberts van de Sales-afdeling. :slight_smile: Want Diederik van Sales heeft een sportrollie bie zā€™n pak, daar kun je vergif op innemen.

Ik moet de eerste Sales-boer nog tegenkomen die iets van gematigdheid heeft, al heb ik goede hoop voor een nieuwe collega van me.