Rolex sportmodel weg en een Panerai in de plaats?

Na een tijdje met heel veel plezier een Panerai 111 te hebben gehad begint het weer te kriebelen. Dit keer denk ik aan een Panerai 390. Een mooie cleane plaat, met prachtige wijzers. Tobacco-dial…dat is misschien wat wennen maar in de combinatie met de wijzers staat het prachtig. Maar twijfels, twijfels. Jullie kennen het wel. Als ik het zou doen dan zou ik óf m’n Rolex Submariner, óf m’n Rolex Batgirl wegdoen.Wat vinden jullie? Ik weet dat ik moet doen wat ik zelf wil en mooi vind etcetera, maar ik ben wel benieuwd naar de meningen op het forum en vooral ook naar het waarom van die mening.
De foto’s:

Maar even een polletje zolang ik m’n gedachten de komende dagen vorm geef:

  • Panerai 390 aanschaffen en de Sub weg
  • Panerai 390 aanschaffen en de Batgirl weg
  • Laat die Panerai lekker links liggen en hou de Sub en de Batgirl

0 stemmers

3 likes

De Sub en GMT lijken te veel op elkaar. Ik vind de GMT mooier, dus dan mag de Sub weg. De 390 en je GMT lijken mij een fantastisch duo!

8 likes

372 kopen ultieme pam, draagt net zo als de 390 heb ze beide gehad.
Maar kennelijk draait de wereld om rolex… alles komt daarop terug.
Wristcandy heeft mooie exemplaren
Ook een limited 587 toppers hoor!

8 likes

:point_up:

Maar de poll zal wel uitdraaien op beide rolexen te houden, ken je HF :grin:

7 likes

Waarschijnlijk wel he… :see_no_evil:

1 like

Ik vind beide Rolexen tergend saai en de Panerai niet, maar ik mis die optie in de poll.

Ik zou zelf hardcore gaan met de 372, maar de de 390 is ook gaaf. Lekker doen.

6 likes

Persoonlijk geen Panerai fan, dus ik zeg beiden Rolexen houden :muscle:t4:

1 like

Niet de GMT weg doen :scream:

1 like

Ik vind het ook geen verbetering. Panerai is enerzijds tof, maar zou me na een dag al gaan vervelen.

3 likes

Simpel, ik vind de panerai mooier dan de batgirl en de sub date. Ik zou de sub houden, batgirl weg doen en de panerai kopen :slight_smile:

2 likes

:point_up_2:t2:

2 likes

De 390 is erg mooi maar de tobacco dial maakte dat ik uiteindelijk voor de 590 met zwarte dial ging. Tot heden geen spijt van gehad. Heb de sub meermaals om gehad. Saai en geen aanwezigheid. Keuze snel gemaakt lijkt me.

2 likes

Voor mij is Panerai niet zo interessant meer.
Dus zou ik de Rolexen houden!
Gelukkig heb ik nog een echte duiker!

4 likes

Probeer het eens… banden kopen en het verveelt geen minuut. Het is natuurlijk persoonlijk en ik voel net het omgedraaide :smile:

2 likes

Ik heb zelf een 312 en Sub maar zou er nog een GMT II bij willen (BLRO of BLNR). Misschien dat de 312 er voor weg zou gaan.

Nee, dat liever niet, maar ben het wel met je eens dat je eindeloos kunt combineren met banden inderdaad. Dat vergat ik even bij het opstellen van mijn bericht.

3 likes

Bye Sub :raised_hand_with_fingers_splayed:t3:
Hello Panerai 390 :ok_hand:t3:

2 likes

Ik zou de pam 390 er bij kopen. Er staat een hele mooie en goedkope bij CrowGuard te koop. Als je het qua budget niet redt zou ik de batgirl wegdoen. Is echt een mode item naar mijn idee en ik denk dat dit snel klaar is met deze kleuren. De Sub (en 390) zijn veel tijdlozer.

3 likes

GMT verkopen en de Panerai erbij kopen :grinning:

2 likes

Waarom wijzig je mijn titel @Siedo???

1 like