Rolex sportmodel weg en een Panerai in de plaats?

Rolex every day of the week. Panerai is leuk maar nooit ter vervanging van een Rolex en zeker niet de toppers die jij hebt!

3 likes

FTFY

Je had Parerai gespeld. :slight_smile:

2 likes

Ah!! Dank je wel

1 like

Ik zou de Sub houden, die kun je ten aller tijden en bij elke gelegenheid dragen. Een lekkere PAM met eigen gezicht erbij is een goede keuze, een keuze die ik zelf misschien ooit nog eens zal maken.
De Badgirl is prachtig maar ik vind hem wat te… daar zou ik persoonlijk dus kleingeld van maken :wink:

2 likes

Sowieso Panerai kopen, wat betreft de andere klokken sub vind ik niet bijzonder genoeg (maar wel een goeie klok), de gmt vind ik een ‘nu’ ding. Ik zou m dan ook ‘nu’ verkopen.

5 likes

Panerai kopen, állebei de Rolexen wegdoen!
‘n Rolex heeft of wilt iedereen al!

1 like

Als eigenaar van een pam 111 zeg ik de batgirl weg doen en de Panerai aanschaffen. De sub en de batgirl zijn afgezien van de bezel en band uiterlijk hetzelfde imo. De Panerai is totaal anders en je houdt nog wisselgeld over ook. :+1:

4 likes

Als je de polsen er voor hebt …

PAM587 <== ==> PAM673

https://www.instagram.com/p/BewBnQBlAzH/?igshid=812xn8g2zv0a

Voor mij de PAM673 graag.

5 likes

GMT weg, kleuren gaan sneller vervelen dan het strakke tijdlozer design van de Submariner denk ik.

1 like

Wat waren de verschillen tussen de 372 en de 390?

De 372 heeft een andere kast
372 heeft sandwich dial , 390 painted
372 heeft plexi enkel de nieuwe niet
372 47mm 390 44mm maar dan nog vind ik de 372 lekkerder om de pols.
372 alle panerai dna die je je kunt wensen

image

Ga gewoon passen bij Jeroen ( wristcandy) en daar kun je nog meer passen.

1 like

Panerai en GMT, mooi stel👌🏾

1 like

Zeker de Badgirl weg en de Pam kopen. Maar ja, ik ben dan ook helemaal geen Rolex fan (en wel van Panerai).

2 likes

Batgirl weg. Sub houden en Panerai er in.

3 likes

Rolex sportmodel weg en een Panarai in de plaats?

Zeker doen! Je leeft maar één keer enne Rolex ken je nu wel denk ik. Oh de GMT zou bij mij als eerste vertrekken, maar dat is een smaakdingetje.

2 likes

No brainer! Sub is zo saai, er circuleren er op dit forum alleen al honderden :stuck_out_tongue_winking_eye:.
GMT is top, tijdloos en kleurrijk. Panerai is een geweldig merk maar is door ‘watchsnobs’ met kleine polsjes als groot, log en asociaal weggezet…

4 likes

GMT springt er wel uit. Sub zou ik dus verruilen voor de Panerai. Het zijn beide klassieke duikers.

1 like

Panerai aanschaffen altijd.
Is een horloge met een heel eigen karakter.
Past in elke collectie.

2 likes

Ik heb de schurft aan de Sub, dus dit valt me zwaar: Die Batgirl slaat in mijn beleving echt als een lul op een drumstel. Hij is druk, hij heeft een foute kleurencombinatie en het is de verkeerde kastvorm. Tot overmaat van ramp krijg ik ook milde epileptische aanvallen van die jubilee band, dus Sub houden en in godesnaam die PAM heel veel gaan spammen op dit forum.

Hou je geld over, en heb je in mijn ogen een veul, veul mooier horloge. Prachtig. Die PAM, welteverstaan.

Als je de Sub er dan ook nog uit gooit, en je koopt een JLC Reverso Medium met KS en handwinder ben je helemaal het heertje.

6 likes