Rolex sportmodel weg en een Panerai in de plaats?

Zo’n GMT is toch genieten! :heart_eyes:

1 like

Ik zou de sub eruit gooien.
Die is maar saai. Of de sub verkopen en een Explorer aanschaffen.
Dan de GMT eruit en een mooie Panerai GMT er in:

7 likes

Die is idd ook geweldig. Of in het groen. Nog fraaier:

7 likes

Die is eigenlijk nog mooier dan die ik gepost heb, alleen die powerreserve vind ik persoonlijk weer wat jammer. Die smalle bezel en am/pm wijzertje kan ik dan wel weer waarderen.

2 likes

GMT houden :star_struck: wat je ook beslist .

1 like

Ik heb gestemd op beide Rolexen houden. Niet omdat ik denk dat ze de heilige graal zijn, maar omdat ik een Panerai nauwelijks kan dragen wegens het formaat.

En áls ik een panerai zou kiezen zou ik altijd voor een sandwich-dial gaan.

Mocht er een Rolex het veld ruimen zou ik denk ik toch de sub verkopen, of toch de GMT, eigenlijk maakt het niet uit. Ze zijn beiden cool en allebei classics

1 like

Erg lekker maar ook erg groot. 48mm zelfs geloof ik…

Ik zou zeker weer een PAM kopen en dan is de 390 een erg mooie optie! In dat geval de GMT verkopen; de Sub is tijdloos, kan altijd en heeft een nuttige complicatie.

1 like

Vergeet de 233 niet. Kastvorm van de 372 maar dan 44mm, sandwich dial en plexi.

@Vespaed heeft deze ook gehad.

4 likes

Zijn ze er ook zonder die toerenteller boven de 6?

4 likes

Met 62253 verschillende modellen, zou je zeggen dat ze die ook hebben. Maar nee.

Wist je trouwens dat als Panerai de 372 in 44mm zou maken, ik elke rolex daarvoor zou opofferen? Maar ook die weigeren ze te maken.

6 likes

Radio… frequentiezoeker. geen toerenteller.

3 likes

Voor mij zonder power reserve, datum, GMT en secondewijzer graag :+1:t2:

Yes, count me in! :ok_hand:t2:

2 likes

Allebei de rolexen weg en twee prachtige Panerai kopen… :+1:t2::crazy_face:

1 like

De GMT-wijzer kan je laten verdwijnen achter de uurwijzer. Zie ook op het plaatje dat ik gebruikt heb. De rest kan ik je niet mee helpen.

O, en de 390 vind ik eigenlijk helemaal niets. Beetje saai vooral.

Ik lees dit verkeerd denk ik. Er staat dat je elke Rolex op zou offeren voor een Panerai.

Elke Rolex die ik op dat moment zou hebben. Dus als er bij Panerai nu iemand wakker wordt, gaat de sub eruit en koop ik die Panerai.

3 likes

Volgens mij wil iedereen met ook naar de minste belangstelling voor het merk dat die er komt. Geen idee waarom ze zo moeilijk doen; het is niet dat er wachtlijsten zijn voor de huidige modellen…

1 like

Heb niets met Panerai.

Grote lompe dingen. En anders zou ik voor de kleinste en goedkoopste Panerai gaan. Desnoods 1 spatwaterdichte.

Zou je Rolex’en er niet voor opofferen en anders de Batgirl. Vind het niet de mooiste kleurencombinatie… als ze nu Coke bezels zouden maken voor 6 digit…

2 likes

Geen rolex of panerai fan, dus zal mij van de poll onthouden.

Wat mij wel opvalt aan de panerai, de hele kast is gepolijst maar dat kroonslot ding is gebrushed. Mijn OCD kan daar niet tegen.

2 likes

Aan je pols te zien, kun je een 372 makkelijk hebben… :thinking:

2 likes