Rolex Sub 5513, 1680 of IWC Aquatimer '60s

@ Ruud —> Wat wil je nu bereiken??

Een serieus antwoord omdat het ook om serieus geld gaat maar dat wil je nog niet begrijpen. Zal het hem zelf vragen en jullie er verder niet mee lastig vallen…

Ruud je hebt gelijk het onderwerp is dit :Rolex Sub 5513, 1680 of IWC Aquatimer '60s van bullibeer.

Maar er werd wel vaker van onderwerp afgeweken en eerlijk gezegd heeft Philipp wel een punt als hij zegt : Dat de eenvoudige info die tot de beschikking staat van de experts niet altijd wordt toegepast.
Dan denk ik ook : Waarom niet ?
Ik vind het leuk en leerzaam dat SBM hier op het forum wil posten , maar net zoals Philipp in het recente verleden bestookt is met allerlei vragen mogen wij en Philipp dat doen bij SBM.
En ja dat kunnen kritische vragen zijn dat is het “risico” als je op het forum post.Je kan je zelf afvragen of iemand zich niet op glad ijs begeeft als vertegenwoordiger van een veilinghuis.
Ik zou het jammer vinden dat dit allemaal via pm`tjes zou moeten gaan zoals jij voorsteld Ruud.
Mijn mening is dat zoiets transparant moet zijn al was het alleen maar als je een keertje naar een veilinghuis wil gaan.

Long vreest eerst dat de vulkaan uitbarst, en als die dreigt te doven wakkert hij het vuur weer aan, daarom vroeg ik hem wat hij wilde bereiken.

Ook al ervaar je het misschien wel zo, niet alle kritiek is altijd tegen jou gericht Philipp, eerst even kijken waar op gereageerd wordt voorkomt misverstanden :wink:

Ruud

Alles via pm-etjes is misschien ook niet de beste optie, misschien had ik moeten zeggen dat het in zo’n geval verstandiger is om een nieuw topic te starten. Overigens was mijn reaktie niet tegen Philipp gericht, het was een reaktie op de post van Long. Ik heb er geen problemen mee als iemand kritisch is, zolang we elkaar maar resprecteren.

En nu stop ik ook met het vervuilen van dit topic :smiley:

Ruud

Ik denk dat Long verwijst naar 1 van de vele negatieve topic`s rond Steiner : http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,34781

Mag ik dan het onderwerp weer op de kaart zetten???

Het is de Aquatimer geworden. Heb hem nu om met een Natostrap. Fantastisch!
Ik heb alleen een groot probleem. Ben in het proces verliefd geworden op een oude Rolex Sub. … nog ouder dan de 5113 uit '68. Ook een 55XX nog wat,… nog meer vintage,… dus ik ben nu alweer aan het sparen.
Was nu niet haalbaar… maar gaat er komen.
Dus als iemand nog in zijn lade een oude vintage Rolex Sub. uit jaren '50, begin jaren '60 met cal. 55XX (Philipp help me even) heeft liggen en voor weinig weg wil doen… mail me!!!

Verder wens ik jullie nog heel veel plezier in jullie overige discussies.

Denk ik ook, maar er was iets met ouwe koeien en een sloot … :smiley:

Ruud

Gefeliciteerd met je aankoop, veel plezier ervan en draag hem in goede gezondheid.

Ben overigens wel benieuwd hoe dat staat met die nato, heb je een foto?

Ruud

2006 Schreef:

Ik denk dat Long verwijst naar 1 van de vele
negatieve topic`s rond Steiner :

Groet Peter

haha ik kom in dat hele topic niet voor :smiley: nee heb ook niets tegen steiner dus dat scheelt, zijn horloges is iets anders :stuck_out_tongue: ( phillip begrijpt me wel als ik dit zeg )

foto’s foto’s foto’s foto’s :D:D:D:D:D

haha ik kom in dat hele topic niet voor nee heb ook niets tegen steiner dus dat scheelt, zijn horloges is iets anders ( phillip begrijpt me wel als ik dit zeg )

Ja jij begrijpt ook iets niet gauw…

Daar is ie dan… (even snel met slecht licht en simpele camera)…

2006 Schreef:

haha ik kom in dat hele topic niet voor nee heb
ook niets tegen steiner dus dat scheelt, zijn
horloges is iets anders ( phillip begrijpt me wel
als ik dit zeg )

Ja jij begrijpt ook iets niet
gauw…

Groet Peter

ow :stuck_out_tongue:

bullibeer Schreef:

Daar is ie dan… (even snel met slecht licht en
simpele camera)…

hij is super!!! geweldig mooi horloge !

Staat je goed, veel plezier ermee, Grt.Philipp ; - )

Super !!! Een echte vintage Duiker.

Hartstikke mooie klok (tu)

Deze Aquatimer zou ook mijn keus geweest zijn, veel plezier met dit horloge…daar gaat het toch allemaal om (:D(:smiley:

Dag Bernhard,

goede keuze qua merk en mooie klok,
veel plezier ermee

mag ik hem dan ff een paar dagen lenen als je binnenkort waarschijnlijk carnaval gaat vieren?
ALAAF! tataaa

Helemaal top, prachtig.

Ruud

Blijkbaar ben ik de enige Limbo die niet van carnaval houdt!
Dus heelaas gaat onze deal niet door… maar je brengt me op en nieuw concept… rent a aquatimer,… nou wie wil eerst?

Als je als Limburger geen carnaval viert heb je dus theoretisch voldoende budget om mooie horloges te kopen :slight_smile:

Was vanmiddag ff in Sittard en ben daar langs Henri Stijnen gelopen, prachtige toko met dito horloges

gr