Rolex sub met waterschade

Ik wist dat het zo was volgens specs. Nooit zo gezien in een filmpje. Leuke test😃.
Mooi om te zien dat hij ook bij oude pakkingen gewoon 100m haalt met de kroon open.

Tja hoe krijgt men het voor elkaar :thinking:

2 likes

Of deze

Lek zoek spray op de verdachte plekken :wink:
Bij de fournituren handel voor veel geld te koop
Bij de bouwmarkt kopen :+1: Of zelf een sooje maken :joy:

1 like

Waar hoor je dat? Een standaard service beurt voor een Sub is 600 euro. Dus twee keer zoveel voor als er nog van alles vervangen moet worden, lijkt mij redelijk logisch.

1 like

Bedankt voor het delen! Zeer interessant!

En nog steeds waterdicht?
:grin:

Ik hoop niet dat de eigenaar er nog aan vast zat toen dat gebeurde.

F-side op bezoek bij West Ham United of zo?

Bedankt voor de foto’s Hub, erg indrukwekkend (beangstigend).
Wat een ravages!

Heb de indruk dat er weinig lijn in de serviceprijzen van Rolex zit…

Zit wel lijn in hoor…er zijn zelfs officiele prijslijsten.

Wat het ingewikkelder maakt zijn de te vervangen onderdelen zodra je buiten de ā€˜standaard’ servicebeurten komt…
Bij elke service beurt gaat het uurwerk helemaal uit elkaar, dus of je nou alles vervangt of alleen schonnmaakt, het zal ongeveer even lang duren.

Maar de eerder genoemde RSC (Brussel/Keulen) zijn bijna volledig zelfvoorzienend en hoeven dus niks naar Zwitserland te sturen…polijsten net als in de fabriek…weet niet of ze dat verplicht doen of dat het optioneel is overigens…

ā€˜In een opwelling heeft hij gezegd dat ze hem mogen houden’. What was he thinking. :confounded:

Ik volg je maar we gaan er soms verkeerdelijk van uit dat een leek denk zoals wij en weet wat wij weten, toen ik hem vertelde dat waarschijnlijk de doos en de papieren al meer waard waren dan de bestekkosten was het voor hem schrikken. Hij dacht gewoon: ā€œwaarom zou ik in hemelsnaam 360 euro betalen voor iets die niet meer werktā€¦ā€

Per saldo zal het dan nog best meevallen met de kosten. Horloge zal sinds 1991 nooit geserviced zijn vermoed ik, terwijl het toch al 3 beurten nodig had gehad a €500-€600. Nu in eenmaal een bedrag van €1200 is dan nog winst :wink: #thinkpositive! :muscle:t2:

5 likes

Ik zou het horloge laten nazien door een goeie horlogemaker met de nodige kennis. Later kan je deze dan voor het volgend onderhoud bij Rolex doen.

Ik zal het wel niet goed begrijpend lezen :thinking:

Maar bedoel je dat de horlogemaker wel goed is voor de schade te herstellen maar niet voor het onderhoud :flushed::flushed::thinking:

3 likes

De horlogemaker zal alles kunnen doen maar is interessant om dan bij een volgend onderhoud bij hun te laten doen.
Om de nodige documentatie bij het horloge te houden.

Ik…ik zou het horloge voor € 500,- van de hand doen…aan…ehhhh…mij bijvoorbeeld.

Ben je van alle sores af en hou je er nog wat aan over ook!

Ik kan je zeggen dat ik al menig pb heb gekregen… en daar zitten we ruim in de 4 cijfers…

1 like