Rolex sub uit 2002

dat begrijp ik hoor, maar ik bedoelde dat ik het niet geprobeerd heb en horloge is nu niet in mijn bezit :wink:

1 like

Schaap en Citroen hebben ook een RSC en Heetman ook. Dit zijn officiële gecertificeerde service centra.

1 like

Oh ik snap hem! Ik bedoelde Keulen of Brussel.

2 likes

Kan je nog naar Keulen?
Ik dacht hier onlangs iets over gelezen te hebben dat ze nog enkel Duitse klanten ontvangen.

“Ich bin ein Berliner”

2 likes

Als je maar betaalt zal het denk ik geen probleem zijn lijkt me. Raar beleid mocht het wel het geval zijn…

@JPM Waar vind je tegenwoordig nog een Sub voor 3.5k - 4.5k?? :joy: Laat dat maar eens zien! Die tijden zijn lang voorbij ben ik bang.

1 like

Was een topic op het Rolexforum
https://www.rolexforum.nl/topic.php?id=28137
In hoeverre dit correct is weet ik niet.
Misschien heeft iemand hier op het forum enig idee

1 like

Slecht onderhouden, tamelijk beschadigd. Dat klinkt als een horloge voor een ‘Jetcars’ tarief.

Als ik ergens een volledig complete set en ongepolijste Sub kan kopen voor 3,5k neem ik hem meteen met alle plezier over, ongeacht of die ooit een full service heeft gehad! Het betekent namelijk ook dat er nooit een slechte horlogemaker aan heeft gekloot. Gooi er een service beurt van Rolex bij van ±1000 euro en je hebt een uitmuntende Sub voor ongeveer 4,5k. Lekker dragen en na een paar jaar verkopen voor 6,5k - 7,5k. :ok_hand:t4:

8 likes

Denk dat je wel een punt hebt en dat ik een beetje ongenuanceerd was.

3 likes

Bestaat Heetman dan nog? Dacht dat ze vorig jaar gestopt zijn

Bestaat niet meer.

Hád een RSC, want al een tijdje gesloten…

1 like

Blijkbaar niet meer nee.

1 like

In Nederland heb je de keuze uit Gassan en S&C als officieel erkend RCS

1 like

Heeft iemand ervaring met service van een Submariner door W&V? Ik ben erg tevreden over hun service, maar dat waren geen Submariners. Zij komen denk ik toch ook aan onderdelen?

Metropoliscollection werkt samen met W&V.
Ik weet dat Peter steeds zeer hoge eisen stelt voor zijn horloges, dit wil toch wat zeggen denk ik.

Ook op HF goede ervaringen voor Rolex

4 likes

Ik Kan Ronald Prins aanraden.
Werkt met originele Rolex onderdelen en heeft vroeger in een Rolex boutique gewerkt. starttarief ligt lager dan bij de rest.

Heeft goed werk geleverd op mijn 16570.

2 likes