Rolex Submariner vs Tudor Black Bay

Misschien heb je hier overheen gelezen. :wink: [quote=ā€œKenleaf, post:18, topic:130058ā€]
Belangrijkst is dat ik de middelen liever in een andere grail watch wil stoppen.
[/quote]

Het klopt dat er vele goede verkopers zijn van vintage subs. Maar ā€¦[quote=ā€œlasteraar, post:20, topic:130058ā€]
Een goede red sub kost al snel 10-15k.
[/quote] Heb moeite mee om bij dergelijke aankoop in een verkoper te vertrouwen die ik nauwelijks ken. Bij een AD heb je tenminste garantie.

1 like

Kreeg deze door van mā€™n broertje toevallig. Supervet geschoten :sunglasses:

Hem vielen nog wel twee puntjes op (nadeel van macro)

Ruw randje

Maar misschien toont dit meer de ongelovelijke kwaliteit van de camera :smile:

4 likes

Wel grappig. Ik vind hem namelijk helemaal niet te groot dragenā€¦(wel als ik een jasje dasje zou moeten dragen). En ik heb gemiddelde polsenā€¦

4 likes

ik begrijp wat je bedoelt. Dat is natuurlijk persoonlijke beleving en is uiteraard voor iedereen anders. :relaxed: Ik ben blij dat het horloge voor jou goed voelt. :+1:

1 like

Plaatje dan maar?

7 likes

Zo, kunnen we nu weer lekker verder met Rolex Sub vs Tudor BB.

Ik vind overigens de BB mooier dan de Sub :wink:

8 likes

Slordige print zeg!

1 like

Ja viel me ook op! Op ware grootte bijna onzichtbaar waarschijnlijk, maar je zou het toch niet verwachten van Rolex.

Mijn voorkeur: een Black bay in Sub kast :wink:

@Jurgen bedankt voor het opkuisen!

2 likes

Ik heb een usb microscoop. Ik heb met dat ding nog nooit een perfecte dial gezien, of het nu Rolex, Omega of Panerai was. Ze verkopen toch wel.

Poging 2. Nog een plaatje!

7 likes

Poging 3. De laatste dan!

6 likes

Dit , een van de hoofdredenen waarom ik de sub prefereer.
Stoere kartels op de bezel vd sub.

Even los van de verschillen qua versiering uurwerk, witgoud op de uurmarkers ect. Dat is allemaal leuk. Maar hoofdzakelijk is het voor mij puur de looks. De lugs vind ik wat te dik bij de sub. Hoop dat daar in de toekomst een aanpassing op komt. ( instant buy << )

Maar de dikte vd kast in verhouding met de dikkere gekartelde bezel en dan ook de sluiting vd band. En okā€¦ de kroon is ook erg dik/stoer van Rolex.

Maar Tudor heeft gewoon een perfect klokje afgeleverd met de BB. Zoals in het filmpje terecht aangehaald wordt. In zijn prijskasse is er vrijwel geen gelijke die deze kwaliteit kan evenaren.

1 like

absoluut!
onlangs had iemand in het rolex-topic ook een ā€™ printfoutā€™ op een nieuwe Rolex-wijzerplaat.

Ik zou van zoā€™n matige print best ziek zijn eerlijk gezegd. Zou niet moeten kunnen in dit segment.

1 like

@lasteraar checkt meteen zā€™n eigen klok op printfouten in de hoop dat ā€˜ie niets zietā€¦

2 likes

Hahaha

Over 25 jaar is het een ā€™ cheese-dialā€™ of wat dan ook ze verzonnen hebben voor productiefouten anno 2015 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Niet eroverheen lullen hĆØ. Je hebt gewoon wat gezien. En nu kan je niet meer slapen.

1 like

Dit wordt idd een knaller !!!

1 like

Ja, wat is het ook een flutmerk eigenlijk.

1 like