Liefhebbers, van de week een rolex tudor in beslag genomen bij mijn broer. Hij heeft deze helemaal ver*****. Het horloge zelf ziet er nog (redelijk) goed uit maar de band is helemaal afgepeld. Hij draagt het niet meer blijbaar.
Het horloge heb ik ooit van iemand over gekocht van mijn voetbalteam. 10jr geleden of iets langer.mijn broer vroeg toen of hij deze mocht hebben omdat hij het mooi vond
Kan mij iemand hier meer over vertellen? ik heb geen flauw benul.
De laatste jaren heb ik wel veel sympathie voor mooie tijdloze horloges
De achterkant is niet echt, daar staat normaal geen nr op en al helemaal niet op die plek. Ten tweede klopt dat nr ook niet met de case want het is een 9121 maar de bezel daarvan zou moeten kunnen draaien.
Ik heb een boek tudor anthology daar staat veel in maar zoals ivar ook aangeeft hij moet doorgaan voor of de 9101/1 of een kruising aangezien de 9101/1 er dus niet in goldplated is geweest waar de 9121/1 er wel is geweest plated.
Kan je een goede foto maken van de onderzijde? Buiten de deksel om die niet echt is vanwege het nr wat er in staat zou er net onder de plek waar de band aan de kast vast zit een nr moeten staan. Is dat 9101/1? Tevens zou de kroon het rolex logo moeten hebben en zo ook de sluiting van de band. De gesp om zo maar even te noemen moet dan wel weer tudor logo hebben.
De echtheid is vastgesteld.
Nep mag niet besproken worden, het is dus niet de bedoeling dat je op HF schrijft/leert over neppers. Ik verzin overigens de regels niet, ik constateer slechts …