Gaat vanzelf.
Lekker kort door de bocht. Ik zeg alleen dat caseback sowieso niet echt is omdat het nr er niet hoort maar dat maakt niet heel het horloge nep aangezien er dus blijkbaar wel degelijk 9101/1 modellen plated te vinden zijn.
De rolex kroon staat niet gecentreerd op de kroon
Oké er zouden nog 2 nrs op de kast moeten staan.
zoals hier de referentie code staat onder de 6 uur positie de serial bij de 12 uurs positie als ik me niet vergis.Je bent niet de enige die reageert. Lees anders de overige reacties ook even. Ik heb overigens zelf (nog) niets over de echtheid gezegd, dat doe ik zelden obv slechte foto’s.
Maar als ik ook even mag gokken: nep.
Geen 2 nr op de kast jongens… nu is de kans best heel groot dat deze nep is
Kan gebeuren, Ik heb al veel bijgeleerd
Thx allemaal
De ruimte tussen de letters op de dail en kijk eens goed naar “self”, ik lees daar wat anders maar dat zou ook door de hoek van de foto kunnen komen.
Oké dan is het duidelijk verhaal. @junior zo lang niet alles goed bekeken is kan je niet op die 2 foto’s afgaan. Plus dit mag gewoon besproken worden want daar is dit deel van het forum voor. Mijn eerste vermoeden was ook nep tot ik zag dat er dus blijkbaar wel modellen uit die serie goldplated zijn gemaakt, dan kan het dus geen kwaad even wat beter te kijken alvorens een definitief oordeel te vellen.
Oké.
Nepperrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik zou vandaag even krasloten halen als ik jou was!
Wij zijn er uit jongens
Dit was weg van de site graag
Beste het is niet dat ik niet weet hoeveel ik er toen voor betaald heb, het is eerder dat ik het niet gemeld heb. Van waar dat je concludeert dat ik het niet meer zou weten weet ik niet maar begrijpend lezen komt niet vaak in je woordenboek blijkbaar.
PS ik heb daar toen een paar honderdjes voor betaald
On topic
Is het mogelijk om hier ook een klein wekker op deze site te zetten! Of enkel horloges only?
Alleen polshorloges
Ok thx
Wordt op dit forum ook regelmatig iets gevraagd over zakhorloges in het topic: “Vragen over echtheid, type, waarde etc” en deze worden ook beantwoord.
En heel af en toe een reis wekker.
Een horloge waar je tijd op kan instellen voor een geluid op een bepaalde tijd is toch een wekker
Ik weet niet wat @Bazel bedoelt met “klein wekker”.
Tof dat je er onderzoek naar hebt gedaan!