Rolex tudor

Eh, nou, daar is dit topic zelfs voor in het leven geroepen. Op het eerste gezicht zou ik ook roepen dat het nep is, ik ken het model namelijk niet. Maar aangezien dit model weldegelijk heeft bestaan, durf ik er niets over te roepen.

Ik kan er over gezien hebben, maar is het sowieso geen idee om het binnenwerk eens te tonen? Ik ken zelf niets van dit merk, maar veel namaak hebben goedkope binnenwerken, dus zou de zaak snel duidelijk maken, niet?

Het gaat nl over een reiswekker mensen

Als het toch niet mag om dit hier aan te brengen mag men het ook verwijderen en mijn excuses er bovenop

Hier komt hij :grin:

Verder totaal geen info
Waarschijnlijk wil Duits

Dit hebben we zeker al 35 jaar in de familie schat ik

Lijkt een relatie geschenk.
Hapag-Lloyd is geen uurwerk merk.
Maar ziet er leuk uit en als het al 35 jaar in de familie is …
Kan hier verder geen uitspraken over doen maar mogelijk is er een forumlid met meer kennis hierover, succes :crossed_fingers:

Is gewoon een echte Tudor. Volgens mij een damesmodel.

@Jur heb je nog een stageplek voor @junior?

2 likes

Waarom denk je dat? Je wilt mij niet enkel blij maken he hahha en 1 april is net voorbij he :crazy_face:

1 like

Ik ben dit model weleens tegengekomen, ik moet even research doen. En mocht ik iets vinden, kom ik erop terug.

Waar baseer je dat op? Omdat je deze wel eens bent tegen gekomen?
Doe eerst even reseach en roep daarna wat, hier heeft TS niets aan.

Lijkt me verstandig en bekijk ook even de geposte foto’s door TS en lees het topic even door :wink:
Kijk hier maar even:

En vergelijk, is duidelijk… toch?

Schrijf je betoog eens verder uit in fatsoenlijk Nederlands.

2 likes

Niet nodig, in het topic staat genoeg en aan mijn Nederlands mankeert niets.

Ik heb nergens geschreven van niet. Hooguit zelf ook een gokje gedaan en verder hebben velen geroepen '“nep” en aldus geef ik aan, nadat TS zelf ook zegt “nep” dat als we dat concluderen dat neppers hier niet besproken mogen worden. Ik heb dat regeltje overigens niet verzonnen.

Oh, ben je in zo’n bui!
Dan haak ik even af … :beers:

Het topic staat er nog, dus het zal allemaal wel oké zijn.

Leuk! Wanneer kan ik beginnen?

Maar ûh, in plaats van elkaar vliegen af te vangen is TS er denk ik meer gediend als er iemand eindelijk eens met een bewijs komt dat deze echt zou zijn. Ik ben erg benieuwd. Op basis van deze foto’s ben ik wat minder stellig. Maar ik heb er ook helemaal geen verstand van.

2 likes

Zeg nou eerlijk, obv. de foto rechts is toch geen zinnig woord te zeggen! Of …

1 like

Het enige zinnige woord is helaas; Nep.

@Bazel maak over je reiswekker even een nieuw topic aan, met de 6 foto’s. Hopelijk krijg je antwoord. :crossed_fingers:

Thx Mikel, ik heb hiervoor een new topic voor geopend

1 like

Voor je hem weggooit zou ik eerst de deksel lichten en kijken naar het uurwerk, dan ga je het zeker weten.

1 like