Is het een 1603?
Lijkt wel een 31mm… met een 28mm wijzerplaat
Dat zou wel een mogelijkheid zijn. Zo’n dikke 15-18 jaar geleden vond je sommige modellen voor weinig geld op ebay. Wou dat ik er toen sommige had gekocht als ik nu de prijzen zie.
Dat komt door de rare plaatsing van de diamanten op die custom plaat, ik denk dat het een 16xx (1603) is. Soms komen die nogal klein over op de foto.
Klopt, de 555 end-links zijn 20mm, dat zou veel te groot uitvallen op een 31mm.
De dial ziet er wel heel belabberd uit. De rest ook maar dat is redelijk kenmerkend voor een rolex uit die tijd. Openmaken lijkt mij inderdaad de beste manier, zal vast iemand in je omgeving zitten met een tool!
Je kan iig zo door met een paperclip in de lugholes te prikken, mocht je geen tooltje hebben, de band van de kast halen. Dan kan je het ref nr en serienummer zien. Dan weet je al een hoop meer.
Daar heb je het antwoord op de vraag inderdaad.
ik denk dat je hem het beste open kunt maken om het zeker te weten.
of was dat al gezegd?
Er zijn ook mensen die een Rolex 10,5 jaar kwijtraken op zolder, dus zo gek is dat niet
Je hebt altijd mensen (zoals mijn broer dus) die (achteraf) geen horloges dragen he…
Zo vreemd is het dan toch niet dat hij in vergetelheid is geraakt als je 20 jaar terug voor pak hem beet 1-1.5k een Rolex kon kopen? Staan inmiddels hierboven meerdere voorbeelden genoemd dat dit mogelijk was.
Begrijp soms niet dat mensen hier zo veroordelend kunnen reageren terwijl er verder 0,0 achtergrond informatie bekend is over de persoon of situatie 🤷🏻.
Voor de popcorn eters hier in dit topic nog wat foto’s, en gaan binnenkort inderdaad maar eens langs een lokale Rolex inkoop/verkoper om uitsluitsel te krijgen!
Er was laatst iemand een submariner, nieuw in de doos met bon en alles erbij, kwijt geraakt op zolder. Vond hem na 10 jaar terug.
Zo gek is dit nog niet.
Was zo mooi toen hij idd een foto plaatste met bon erbij etc hahah geweldige topic.
Jazeker! Inmiddels is denk duidelijk dat de dial aftermarket is, maar is het nog wel de grote vraag wat zich erin bevind. Wordt vervolgd!
Onderstaand vergelijk je een 36mm Datejust met een kleinere Datejust voor vrouwen (waarschijnlijk 26mm). Verschillende kasten sowieso dus. De custom plaat zal niet perfect op maat gemaakt zijn (ook gezien de ruimte tussen plaat en kast), ook dit vertekent het beeld enorm.
grappig