Rolex van mijn broer info gevraagd

:joy:

afbeelding

2 likes

tumblr_ow4qpe2rPx1qhcdpbo1_540

2 likes

Als je weet dat je een Rolex hebt laat je die niet in een lade liggen toch? Daarom alleen al denk ik nep maar laat hem controleren op echtheid en als een gerespecteerde toko heb als als ziet heb je een gouden vondst.

1 like

Het wordt wel vermoeiend als mensen telkens anderen in twijfel trekken. Waarom is dat niet mogelijk dan, dat iemand zoiets gewoon vergeet en verder gaat met zijn leven?

Reageer dan niet als je zo argwanend bent. Zelfde voor de mensen die zeggen ik ben geen expert maar ik denk nep. Je hoeft niet te reageren hè?!

21 likes

Wat een onzin redenering met 0 toegevoegde waarde. Zeg dan niets. Voor sommige mensen was het gewoon een ding om de tijd op af te lezen en dat was 30 jaar geleden een heel ander verhaal als nu. Een Smartphone geeft nu de tijd prima weer en voor die mensen waar het gewoon een gebruiksvoorwerp was zie je dat de noodzaak van het horloge verdwenen is. Je hebt geen idee wat er af en toe voorbij komt waarvan men totaal geen idee van de waarde heeft.

5 likes

10 likes

Wel een mooi eerste bericht op dit forum.
Het kan alleen maar beter worden in ieder geval.

7 likes

Ik ken mensen die een nagelnieuwe en heel echte gouden Vacheron met gouden band 50 jaar lang in een doosje in de kast hadden liggen. Ongedragen dus.

Je komt wel meer vreemde dingen tegen.

4 likes

Ik mis de rest van het filmpje haha

1 like

Hebben jullie uitsluitend gekregen? :scream:

1 like
  • uitsluitsel
2 likes

Daar heb je me. Ik beschouw je zowel linguistisch als moreel mijn meerdere.

4 likes

Ik ben wel heel nieuwsgierig nu! Had pas na meerdere reacties door dat het een oud topic is :grin:

1 like

Helaas geen nieuws voor jullie :slightly_smiling_face:. S&C wilde hem niet zomaar open maken meende ik, en verder vanuit hem geen andere actie ondernomen (en dus exact de reden waarom hij ongebruikt in de la ligt te zijn wat volgens sommigen onmogelijk was. Maar nog steeds de realiteit betreft).

5 likes

:joy:

En zijn er hier geen vakmensen in de buurt die het horloge wel open willen maken om de echtheid te kunnen vaststellen?

Breng em naar S&C en zeg dat je em wil laten servicen. Dan hoor je vanzelf wel of ie echt of nep is.

S&C brengen volgens mij wel onderzoekskosten in rekening met een minimum van ik dacht €75,- en merkafhankelijk. Rolex. Dus meer.

Breng dat ding lekker naar @Tempusuurwerktechniek

2 likes

Is dat ding nou nog niet open?

3 likes