Rolex VS. Patek Philippe of Audemars Piguet? Advies Nodig!

Rolex hoort niet in hetzelfde clubje als PP en AP.

Audemars Piguet Royal Oak any day of the freaking year! :smile: :+1:

10 likes

Niet dat mijn mening telt, want ik hoef de bedenking voor mezelf niet direct te maken maar

:point_up:

2 likes

Ik snap nog steeds al het enthousiasme omtrent AP niet. Niks mis mee, maar ik was redelijk snel uitgekeken op de look van de RO.

Wat mij betreft spant een stalen PP de kroon en misstaat de Rolex zeker niet!

Poeh. Hou op met me. Ik had hem weggestopt en nu komt hij weer keihard binnen. Wat is dit toch een fantastisch horloge!

2 likes

:sunglasses:

1 like

:joy:

@lasteraar heeft zich vergist. En bedoeld 3 ipv 1 :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Leuk! Nu dus toch de RO doen? :wink:

1 like

AP is qua design een winnaar!

1 like

Lastige keuze en heb er niet te lang geleden zelf ook voor gestaan. Uiteindelijk voor een AP ROO gekozen, wat ik ook meer een tegenhanger vind van jouw Rolex trouwens. Grote bezel en stevige klok, dus stoerdere look dan de AP en PP in je post.

Deze AP en PP zijn toch een beetje de klassieke en tijdloze modellen naar mijn beleving, maar als dat een bewuste keuze is, zou ik de overstap ook absoluut maken en geen idee heben welke te verkiezen. Vorige maand het dames AP model met diamond bezel voor mijn partner gekocht, die band en wijzerplaat zijn waanzinnig. Zelf ben ik echt heel erg tevreden met de AP ROO en zou echt werkelijk niet weten wat hierna te kiezen.

Jij in ieder geval veel geluk toegewenst met jouw keuze en ga ze absoluut proberen naast elkaar te passen. Uiteindelijk wordt het dan toch een APā€¦:wink:

1 like


Misschien een 4de keuze introduceren? :wink:
Vind ik persoonlijk mooier dan de APRO & Nautilus

13 likes

Jaaaaaaaaa :heart_eyes:

2 likes

Nog een keer jaaaaa!

1 like

Of deze. Kan die meteen mee op een mooie reis die je kan maken van de rest van je centen

2 likes

Lelijke band en lelijke lunet. Nee dankje. AP ftw!

2 likes

Zou zelf voor de RO gaan, maar als je geen andere horloges hebt zou ik niet al je geld stuk slaan op 1 exemplaar. Dan veel liever de Batman en een 18038 b.v.

2 likes

Een 15202? :drooling_face::heart_eyes: