Rolex WTF'je van vandaag

Heb jij adviezen daaromtrent?

1 like

Wat is een WTF’je?

Ben ook erg benieuwd. Stond vanmiddag op het punt om geld over te maken, maar kon mijn ABN kasje niet vinden. Ik hoef niet perse in-depth info, maar meer een goed overzicht van alle Rolex modellen en detail foto’s. Mondani encyclopedie leek mij daar wel een goed setje voor.

1 like

Weer iemand op oorlogspad. :roll_eyes:

Dan klopt de datum niet toch🤔

1 like

Je woont onder een stoeptegel?

:wink:

Google het effe.

2 likes

Bas gaat een punt maken. Houd je vast!

Ik dacht Welk Type Fancy je van vandaag

1 like

Jij was toch zo goed in afkortingen?

1 like

Type stoeptegel?

Grijs, kilo’tje of 7, en vierkant?

:upside_down_face:

Handig joh! Hier heb je d’r al 5. Gejat door m’n pa, op bestelling.

Seriously. :sunglasses:

:wink:

On topic - heb ook zo’n Mondani set. De vorige editie van de Encyclopedia; van een HF-lid, 2-delig, nog steeds een boel geld en “mwah” qua value for money.

3 likes

John Goldberger, Pucci Papaleo, Downling & Hess…

Maar er is niet 1 boek, auteur of authoriteit die alle wijsheid in pacht heeft. Neem niets aan als absolute waarheid maar combineer alle kennisbronnen en eigen ervaring :slight_smile:

5 likes

Ja is zeker leuk boek hoor. Heb ze allemaal maar in alle eerlijkheid, nadat ik ze eens heb uitgelezen heb ik ze daarna nooit meer opengeslagen of als naslagwerk gebruikt.

3 likes

WTF = WhatTheFuckje??

excusez le mot

3 likes

Dat kan ik me voorstellen. Heb ik ook met de meeste horlogeboeken.
Desalniettemin staan ze mooi in de kast en mocht je ooit iets op willen zoeken en geen internet tot beschikking hebben, is het een uitkomst

DKIMVHIOMDMHDSZMIDKEMJOIOWZEGITBGIHEU

Dankjewel Jasper! Ging net even kijken voor Pucci Papaleo (wat een gruwelijke naam, ik dacht dat Tonnny Montana niks kon overtreffen :joy:). Prachtig Daytona boek, maar bij het afrekenen kwam ik tegen een prijskaartje van 4000 dollar. Jammer dat dit soort boeken dezelfde prijs hebben als een mooie Datejust. Bedankt voor het delen van deze informatie, hopelijk kom ik een keer een betaalbaar exemplaar tegen. Succes met je Rolex give away.

3 likes

Er is ook een kleine uitgave van het daytona boek… kost iets minder, ik geloof rond de €400…

Wel echt de moeite waard, heb hem zelf niet maar vriend van me wel.

:beers:

2 likes

Lees net dat dat boekje 20 kilo weegt.

Dat is nog wel te tillen toch? :wink:

1 like

Het ging over een ander boek.