Rolex WTF'je van vandaag

Niet geheel onterecht toch?

Uiteraard niet. Maar mijn patek topic was laatst ook vervuild door een paar helden die riepen dat het allemaal nep is. Ik open nu weer een topic en weet hetzelfde liedje. Als een veilinghuis als Philips het aanbied, wie is iemand op het forum om te roepen hoax? Of kom met heleeee sterke bewijzen en argumentatie, ipv niks bijzonders aan kroontje omvlikkeren en klaar.

Als je de wijzerplaat 180 graden draait, en het uurwerk niet
 verspringt de datum dan niet om 17.30 uur i.p.v. 00.00 uur
?

Wil je de gegeven argumenten niet lezen? Want ze zijn wel gegeven.

Maar de bewijzen van jou kant laten ook nog op zich wachten :see_no_evil:

1 like

Hoe laat de dag/datum verspring hangt af van hoe de wijzers op zitten. :wink:

Hoi Henry. Nee hoor Chek mijn post van een uurtje geleden in het patek philippe geopend topic. Heb net het document gepost :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dan moet je niet alleen de wijzerplaat omdraaien, maar ook de wijzers opnieuw installeren :wink:

Als je de wijzerplaat omdraait moeten die er sowieso af :shushing_face:

1 like

Die hoax opmerking was een geintje man. Blijft een forum toch? Beetje luchtig blijven.

Meteen weer op de man en op hoge poten.
Niemand weet t exact en zal wel geheim blijven wellicht.

En fouten in boeken zal elke self educated kenner wel vinden. Want dat zijn we allemaal. De Ă©Ă©n met meer ervaring en minder aandacht behoevend dan de andere.

Fijne avond.

6 likes

Tja, het blijft een forum en geen Facebook chatgroep. Mensen komen hier voor correcte informatie. Jasper heeft hier net nogmaals zijn bewijs bekrachtigd. No hard feelings! Jij ook een fijne avond.

Zo makkelijk is het echt niet hoor :weary:

1 like

Bewijs? Nou dat is het niet voor mij. Maar ieder zijn mening in deze.

1 like

Al was het alleen maar om tijdens het solderen de wijzerplaat niet te heet te laten worden.

Al heb je daar tegenwoordig speciale soldeer apparaten voor hoorde ik.

1 like

Voetjes solderen bedoel je?

Heb net mijn wijzerplaten bekeken. De daydate 18039, 18239 & 118239 zijn direct omkeerbaar te plaatsen. Moet alleen het saffier ook nog 180 graden gedraaid worden.
Ook de 6694 precision plaat is zonder aanpassing omkeerbaar.
Sub, gmt, dj moeten de voetjes aangepast worden.

1 like

Wijzerplaatje is slechts 1 aspect. Kijk nog meer een keer.

Het is maar net wat je wil geloven natuurlijk. Voor alsnog heb ik in ieder geval van niemand een bewijs gezien. Enkel woorden.

3 likes

Het wordt zo wel een WTF’je-topic :joy:

1 like

Bewijs zal niet te leveren zijn, behalve als een lid hier een foto plaatst, met het referentienummer juist tov de kroon. Wat je wil geloven. Ik geloof het niet, anderen wel. Prima toch.

1 like

Hahaha, tja ik had het ook niet anders verwacht.
Veilinghuizen moeten hier ook een accountje maken, want hun lots zijn blijkbaar op lucht gebaseerd. Lekker als je een aangepaste lefty voor 4x de normale prijs binnensleept!

Laten we de waarheid in het midden liggen. Ik geloof Jasper en de veilinghuizen. Rolex heeft er niks officeel over gezegd
 Maarja dan kan je ook het woord van jacco (Gassan) in twijfel te trekken over de prototype kamer, wie bij het etentje in Leusden aanwezig was.