Rolex WTF'je van vandaag

welcome-to-the-club-gif

:yum:

3 likes

I like your haircut, Mart!

…maar ik stap toch maar even niet in je taxi. :sweat_smile:

2 likes

Are you talking to me?
:rofl:

2 likes

I’m not tokkie to you, no way… :wink:

2 likes

Knul, leer accepteren dat mensen anders denken dan jij. Het is geen aanval op jouw integriteit of zo.

1 like

Ik accepteer dat ook:) Misschien handig om nog een keer mijn post te lezen.

Een mening is als je zegt: ik vind gras lelijk, maar als je zegt dat gras blauw is…

2 likes

Gelukkig hebben we jou als expert om het allemaal recht te zetten toch! :+1:

1 like

Ik had al vooronderzoek gedaan, voordat ik dit topic opende. Ik ben zeker geen exper had daarom voordat ik dit topic opende betrouwbare bronnen geraadpleegd, die in dit topic staan vermeld.

Voor sommigen in dit topic zeg jij dat. Het is niet anders.

Dat was me inmiddels al duidelijk.

1 like

Kan je dat toelichten? Als ik iets foutief heb gepost, dan pas ik dat graag aan.

Je rotor verhaal mbt een 324SC tov een Rolex.

Of het nou linksdraaiend,rechtsdraaiend,binnenstebuiten ,achterstevoren of ondersteboven gebouwd is boeit allemaal geen reet.

Dit is pas bijzonder.

2 likes

Wat klopte er niet aan dit verhaal? Volgens mij doel je op de Nautilus?

hahahaha, tja dit verdient zeker een topic! prachtig

John Goldberger’s one-of-a-kind, white gold Rolex Daytona ref. 6265.

Ik ken het exemplaar. Dit soort uitzonderlijke dingen waaronder de lefty’s brengt die romantiek van het Rolex horlogehuis. Een ijzersterk bedrijf vanaf 1905 heeft in al die jaren heel wat bijzondere exemplaren geproduceerd.

afbeelding

1 like

Nee een 28 jarige student marketing toch?

Die Sub is echt wel mooi zo.

1 like

Rotor van een 324 is keramisch gelagerd en maakt meer lawaai, is juist een kenmerk van dit uurwerk. Sommige mensen ergeren zich dusdanig hieraan dat ze hem zelfs weg hebben gedaan. Waaronder een lid op dit forum.

3 likes